Název: Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Překlad názvu: The Proposal of Customer Satisfaction Improvement
Autoři: Němcová, Barbora ; Strnad, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníků; spokojenost zákazníků; customer’s satisfaction; marketing; marketing research; measuring customer’s satisfaction

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9759

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247206


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet