Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků jazykové školy Hello v Brně
Chrápavá, Lucie ; Táborský, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o zvýšení spokojenosti studentů JŠ Hello v Brně. Práce nabízí měřitelný výstup spokojenosti klientů a přednáší reálné návrhy na možné zvýšení úrovně spokojenosti studentů. Šetření probíhá na základě dotazníkových metod u studentů JŠ Hello a internetových průzkumů u široké veřejnosti. Získané údaje slouží pro návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Chrápavá, Lucie ; Jegrová, Šárka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti OKAY elektrospotřebiče. Veškerý průzkum a výsledné dotazování proběhly ve městě Brně, ve dvou vybraných prodejnách společnosti. Práce spojuje teoretické poznatky z oblasti průzkumů spokojenosti s praktickou částí osobního dotazování klientů a z těchto šetření vyvozuje patřičné závěry a doporučení. Na základě výsledků bylo definováno několik oblastí, kam by se měly upnout síly pracovníků společnosti OKAY, aby byli jejich klienti nadmíru spokojeni.
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků jazykové školy Hello v Brně
Chrápavá, Lucie ; Táborský, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o zvýšení spokojenosti studentů JŠ Hello v Brně. Práce nabízí měřitelný výstup spokojenosti klientů a přednáší reálné návrhy na možné zvýšení úrovně spokojenosti studentů. Šetření probíhá na základě dotazníkových metod u studentů JŠ Hello a internetových průzkumů u široké veřejnosti. Získané údaje slouží pro návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Chrápavá, Lucie ; Jegrová, Šárka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti OKAY elektrospotřebiče. Veškerý průzkum a výsledné dotazování proběhly ve městě Brně, ve dvou vybraných prodejnách společnosti. Práce spojuje teoretické poznatky z oblasti průzkumů spokojenosti s praktickou částí osobního dotazování klientů a z těchto šetření vyvozuje patřičné závěry a doporučení. Na základě výsledků bylo definováno několik oblastí, kam by se měly upnout síly pracovníků společnosti OKAY, aby byli jejich klienti nadmíru spokojeni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.