Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recomentadions for its Improvement
Autoři:
Krejčířová, Karolina ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Frejková, Daniela (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem společnosti XY a návrhy směřující nejen ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti, ale také ke zlepšení metod zjišťujících tuto skutečnost.
The goal of this bachelor thesis is the customer satisfaction analysis focused on the customer interaction centre of the XY copany, possible suggestions not only about improving the level of customer satisfaction, but also about improving the methods realizing this fact.
Klíčová slova:
analýza; kontaktní centrum; měření spokojenosti zákazníků; péče o zákazníka; služby; Zákazník; analysis; Customer; customer care; customer interaction centre; customer satisfaction measurement; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1717