Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu podniku Knebl Hosiery. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje opatření na zvýšení její úrovně a jsou navrženy nové prvky marketingového mixu.
Launch of the new Brand on the International Market
Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The Diploma thesis deals with the launch of the new brand on the international market, thereby an already existing company could target a new segment and easier enter foreign markets.
Návrh marketingového mixu
Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu podniku Knebl Hosiery. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje opatření na zvýšení její úrovně a jsou navrženy nové prvky marketingového mixu.
Metody analýzy korporátních ukazatelů a jejich využití v rámci preventivního Risk managementu pro Škoda Auto a.s.
Kneblová, Jana ; Odstrčil, Pavel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá metodami analýzy korporátních ukazatelů a jejich využitelností v rámci preventivního Risk managementu ve společnosti Škoda Auto a.s.. Na základě provedených analýz je optimalizován současný proces a jsou navrženy nové korporátní ukazatele v rámci preventivního Risk managementu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kneblová, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.