Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři: Jangl, Patrik ; Miklík, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; benchmarking; dopravní společnost ČSAD Hodonín a.s; kvalita služeb; měření spokojenosti zákazníků; nákladní doprava; průzkum; spokojenost zákazníka; Analysis; benchmarking; customer satisfaction; goods transport; measuring customer’s satisfaction; research; service quality; transport company ČSAD Hodonín a.s

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11613

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222670


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet