Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně ve společnosti Česká pojišťovna a.s
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Increasing its Level at Česká pojišťovna, a.s.
Autoři: Pokorná, Kateřina ; Pavlů, Dušan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníků; NPS; spokojenost zákazníků; CRM; customer satisfaction; customer satisfaction measuring; marketing research; NPS

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39188

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225242


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet