Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Kohoutová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a popsat, jak se během let měnily. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaké jsou společné a odlišné prvky komunikace v segmentu ochucených piv. Úvodní část práce se věnuje segmentu s ochucenými pivy, vysvětluje jeho vznik a vývoj. Práce se dále zabývá konkurenčními značkami značky Staropramen Cool a rozebírá jejich komunikační aktivity. Další část uvádí společnost Pivovary Staropramen, do jejíhož portfolia značka Staropramen Cool patří. Následuje pohled na značku Staropramen Cool z marketingového hlediska a samotná komparativní analýza jejích komunikačních aktivit. Největší pozornost je věnována reklamě, podpoře prodeje, sponzoringu, online komunikaci a public relations, jakožto nástrojům, kterými značka komunikuje s koncovým spotřebitelem. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení výsledků komparace komunikačních aktivit značky ve vymezeném časovém období a vyhodnocuje problémy v komunikaci. Dále jsou uvedeny společné a odlišné prvky komunikace v rámci celého segmentu.
Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014
Štefek, Jiří ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předmětem bakalářské práce Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, která je v České republice známá především jako prodejce kávy. V poslední době se ale snaží komunikovat primárně svůj sortiment spotřebního zboží, a to pomocí všech nástrojů komunikačního mixu. Cílem práce je popsat a zanalyzovat hlavní kanály, pomocí kterých tato komunikace probíhá, a v případě potřeby navrhnout určitá zlepšení do budoucna. Kromě toho práce obsahuje primární výzkum, s jehož pomocí hodnotí, jak je společnost vnímána mezi populací České republiky a jestli se její komunikace nějak odráží a podepisuje na jejich názoru na Tchibo. Vzhledem k tomu, že společnost Tchibo je zatím známější jako prodejce kávy, práce se kromě sektoru spotřebního zboží věnuje i kávovému sektoru a novinkám v něm, poněvadž tvoří velkou část komunikace.
NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika
Prchlík, Václav ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika se věnuje problematice informování veřejnosti o bezpečnostně politických tématech na území České republiky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy politická a institucionální komunikace. Dále je představena Severoatlantická aliance z hlediska její role, aktivit a vztahu k České republice. V praktické části se věnuji deskripci hlavních komunikačních kanálů Severoatlantické aliance na území naší republiky a vymezení prioritních komunikačních témat a cílové skupiny komunikace NATO. Věnuji se jak globálním, tak i lokálním informačním platformám, mezi něž patří internetové či facebookové stránky, informační centrum či speciální akce vztahující se k NATO. V závěrečné části analyzuji obsah vybraných komunikačních kanálů ve vztahu k prioritním komunikačním tématům a České republice.
Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012
Vacíková, Martina ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012 je deskripce komunikačních aktivit této společnosti, která je tradičním výrobcem doplňků stravy. Cílem práce je popsat specifika marketingové komunikace společnosti na bázi teoretického základu, který je platný pro tržní segment, v němž podniká. Společnost komunikuje všemi prostředky marketingového mixu, z čehož plyne její komplexní strategie. Práce tedy analyzuje tyto základní prostředky. Při deskripci jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, které společnost Walmark využívá, je kladen důraz na nejvíce visibilní kanály. Kromě toho práce zmiňuje legislativní omezení, která jsou platná pro propagaci doplňků stravy. Na základě primárního výzkumu hodnotí, zda je značka a její komunikace mezi spotřebiteli známá, a rovněž zkoumá zaměření komunikace v rámci produktového portfolia. Vedle doplňků stravy vyrábí společnost volně prodejné léky. Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na komunikaci v oblasti doplňků stravy, propagaci volně prodejných léků zmiňuje v případě televizní reklamy, a to z důvodu odlišného přístupu ke kreativitě a obsahu vysílaných sdělení směrem ke spotřebitelům.
Kampaň Šprechtíme v letech 2011-12
Blažková, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Předmětem bakalářské práce je popis a následná analýza komunikačních aktivit, které proběhly v rámci kampaně Šprechtíme v letech 2011 - 2012. Kampaň zadalo v dubnu 2011 velvyslanectví Spolkové republiky Německo spolu s velvyslanectvím Rakouska a dalšími partnery. Účelem kampaně je podpora výuky německého jazyka v České republice. Hlavní výhodou znalosti němčiny je dle zadavatelů kampaně možnost lepšího pracovního uplatnění, protože německé a rakouské firmy v ČR vytvořily téměř 125 tisíc pracovních míst. Dále je to například možnost snáze se domluvit na dovolené v Alpách. Zmapování komunikačních aktivit je doplněno dílčími hodnoceními, dále hodnocením kampaně jako celku. Poslední část práce je věnována doporučením autorky, které aktivity by bylo potřeba změnit nebo posílit.
Muzejní marketing: komunikační aktivity Victoria and Albert Museum v Londýně v akademickém roce 2011/2012
Freitagová, Martina ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Po velkém rozkvětu muzeí v osmdesátých a devadesátých letech, který se vyznačoval četnými novými výstavbami muzeí, se stále častěji hovoří o prodeji muzejního materiálu i o úplném zavírání muzeí. Také funkce, která je umění v rámci muzeí připisována, změnila význam těchto institucí ve společnosti. Muzea se stala socializačními platformami a jejich sbírky předmětem diskuzí. Jejich role se plně přeorientovala na službu veřejnosti. Chronický nedostatek financí spolu s měnící se povahou a účelem muzeí zvýšil požadavek na úspornost a ještě více podtrhl nutnost profesionální marketingové komunikace, která je založena především na porozumění veřejnosti. Tato práce analyzuje marketingové aktivity Victoria and Albert Museum v Londýně, které jako jedno z prvních začalo přistupovat k veřejnosti jako klíčovému faktoru v utváření role muzea. Rozbor komunikačního mixu se opírá o analýzu místa a budovy muzea, jeho financování a o studium cílových skupin. Důraz je kladen na vývoj a užívání značky, tiskovou a venkovní reklamu a také podlinkové aktivity se zvláštní pozorností věnovanou on-line komunikaci. Přínosem této bakalářské diplomové práce čerpající výlučně z cizojazyčné odborné literatury a reflektující nové společenské trendy je představení příkladné marketingové komunikace světového muzea v českém...
Using Music as a Stimulus for Communication in EFL Classes
Šimon, Oldřich ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Dvořák, Bohuslav (oponent)
Práce se zaměřuje na specifické hodnoty písní, které mohou představovat účinný podnět ke komunikaci mezi studenty a které také mohou přispět k rozvoji jejich mluveného projevu. Teoretická část této práce uvádí obecné výhody písní v hodinách cizího jazyka. Hlavní aspekty různých učebních stylů, komunikačních aktivit, stejně tak jako aspekty důležitých pravidel pro sestavení komunikačních aktivit založených na písních v hodinách anglického jazyka, jsou uvedeny v kapitole zaměřující se na dialog mezi teorií a praxí. Výzkumný projekt této práce zahrnuje dotazník a šest detailních plánů aktivit, které ukazují různé přístupy k využití písní. K hodnocení účinnosti aktivit přispěl popis hodin, jejich analýza a reflexe. Výsledky projektu se shodují s hypotézou a navrhují podmínky pro další využití komunikačních aktivit založených na písních v hodinách anglického jazyka. Klíčová slova: aktivity založené na písni, komunikační aktivity, informační diference, součinnost ve skupinách/párech
Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011
Kořínková, Tereza ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011" pojednává o rádiu Evropa 2 jako subjektu na rozhlasovém trhu a zároveň se věnuje jeho komunikačním aktivitám, kterými se v roce 2011 prezentovalo. Cílem práce je tak vytvořit ucelený obraz o těchto aktivitách a pozici rádia na trhu. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol, přičemž nejprve se věnuje teoretické části, kde je popsáno zázemí stanice, její historie a také charakteristika, včetně programové struktury, poslechovosti a cílové skupiny Evropy 2, ale i SWOT analýzy, která objektivně i subjektivně identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a možná ohrožení rádia. Dále následuje samotný rozbor marketingové komunikace, popis jednotlivých komunikačních kanálů stanice, ale i představení nejvýznamnějších osobností, které jsou pro její image klíčové. Součástí této práce je i analýza jednotlivých vizuálů a televizních spotů, které byly uvedeny během největších kampaní minulého roku. V rámci praktické části je uvedeno i zhodnocení marketingové komunikace jako celku, které nastiňuje i možná zlepšení propagace rádia.
Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010
Kuzmiak, Michal ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010" se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Pražský mezinárodní maraton od ledna do prosince 2010. Cílem práce je popsat a analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich použití v rámci sportovního marketingu. Dále se práce věnuje sponzoringu, propagaci pražského maratonu v zahraničí a ohlasům v médiích.
Prezentace neziskových organizací v médiích
Stiborová, Yveta ; Varvažovská, Pavla (vedoucí práce) ; Daniel, Daniel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační aktivity a mediální prezentaci neziskových organizací. Teoretická část poskytuje pohled na charakter neziskového sektoru, oblasti působení neziskových organizací a věnuje se jednotlivým komunikačním nástrojům, které nevládní neziskové organizace využívají. V praktické části jsou analyzovány komunikační aktivity a mediální prezentace vybraných neziskových organizací působících jak v Ústeckém regionu, tak celostátně. Cílem je zjistit, které nástroje komunikace neziskových organizací s veřejností jsou efektivní z pohledu informovanosti široké veřejnosti o činnosti neziskových organizací a jaké konkrétní komunikační nástroje využívají pracovníci nevládních organizací. Závěrečná část se zabývá výsledky průzkumu, jejich zhodnocením a návrhem efektivních komunikačních aktivit pro neziskové organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.