Název:
Prezentace neziskových organizací v médiích
Překlad názvu:
Media and communication activities of non-profit organisations
Autoři:
Stiborová, Yveta ; Varvažovská, Pavla (vedoucí práce) ; Daniel, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na komunikační aktivity a mediální prezentaci neziskových organizací.
Teoretická část poskytuje pohled na charakter neziskového sektoru, oblasti působení neziskových organizací a věnuje se jednotlivým komunikačním nástrojům, které nevládní neziskové organizace využívají.
V praktické části jsou analyzovány komunikační aktivity a mediální prezentace vybraných neziskových organizací působících jak v Ústeckém regionu, tak celostátně. Cílem je zjistit, které nástroje komunikace neziskových organizací s veřejností jsou efektivní z pohledu informovanosti široké veřejnosti o činnosti neziskových organizací a jaké konkrétní komunikační nástroje využívají pracovníci nevládních organizací.
Závěrečná část se zabývá výsledky průzkumu, jejich zhodnocením a návrhem efektivních komunikačních aktivit pro neziskové organizace.
This bachelor thesis is focusing on the communication activities and media presentation of non governmental organizations (NGOs).
The theoretical part is describing the non governmental sector, the areas in which the NGOs are active and different communication tools used by NGOs. The following practical part is analyzing the communication activities and media presentation of the chosen Czech NGOs active in the whole Czech Republic and in the region of Ústí nad Labem.
The aim of the thesis is to find out which communication tools are best in targeting public and informing about organisations´ activities and which tools are actively used by NGOs workers.
The final part is summarizing the outputs of the performed research and evaluating the communication tools used by the chosen NGOs.
Klíčová slova:
fundraising; komunikační aktivity; komunikační nástroje; média; nezisková organizace; neziskový sektor