Název:
Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010
Překlad názvu:
Communication activities of Prague International Marathon in 2010
Autoři:
Kuzmiak, Michal ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010" se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Pražský mezinárodní maraton od ledna do prosince 2010. Cílem práce je popsat a analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich použití v rámci sportovního marketingu. Dále se práce věnuje sponzoringu, propagaci pražského maratonu v zahraničí a ohlasům v médiích.Bachelor thesis "Communication activities of Prague International Marathon in 2010" focuses on marketing communication of Prague International Marathon between January-December 2010. The purpose of this thesis is to describe and analyze individual tools of communication mix and its use in sport marketing. Thesis also evaluates use of sponsorship, foreign promotion and media feedback.
Klíčová slova:
komunikační aktivity; maraton; media relations; mezinárodní; PR; Praha; propagace; reklama; sponzoring; advertisement; communication activivities; international; marathon; media relations; PR; Prague; promotion; sponsorship