Název: Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Překlad názvu: Communication activities in flavoured beer segment: Staropramen Cool in 2011-2014
Autoři: Kohoutová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: beermix; FMCG; komunikační aktivity; marketingová komunikace; ochucené pivo; radler; Staropramen Cool; beermix; communication activities; flavoured beer; FMCG; marketing communication; radler; Staropramen Cool

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/69754

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-338882


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet