Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivační a demotivační faktory při výkonu povolání všeobecné sestry
Hanousková, Jindřiška ; Heczková, Jana (vedoucí práce) ; Di Cara, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivačními a demotivačními faktory, které ovlivňují práci všeobecných sester a jejich spokojenost. Cílem výzkumu je zmapování motivačních a demotivačních faktorů, které ovlivňují pracovní výkonnost všeobecné sestry v Oblastní nemocnici Kolín a. s. Pro výzkum byla vybrána metoda kvantitativního dotazníkového šetření. Dotazník je vlastní konstrukce a představuje písemně sestavené otázky na předem připraveném formuláři. K tvorbě dotazníku byly použity výstupy z několika výzkumů s podobnou problematikou. Na základě mého výzkumu jsem zjistila, že mezilidské vztahy u všeobecných sester patří mezi velmi silné motivační faktory, ale pokud jsou vztahy špatné a nefunkční působí demotivačně a sestry je označily jako důvod pro změnu zaměstnavatele. Za nejsilnější motivační faktor bylo sestrami označeno uznání od pacienta. Vzhledem k tomu, že výzkum byl kvantitativní povahy a zpracovával výsledky z celé nemocnice, bych doporučovala výzkum zopakovat s odstupem času a zaměřit se na preference jednotlivých oddělení a specifika jejich motivačních a demotivačních faktorů. Dále doporučuji výzkum doplnit o zjištění faktorů pracovní spokojenosti zaměstnanců, tak jak jsou uspokojovány zaměstnavatelem. klíčová slova: všeobecná sestra, výzkum, motivace, demotivace, spokojenost sester,...
Návrh změn motivačního systému ve vybrané společnosti.
Genaeva, Evgeniya ; Bielik, Marian (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem změn motivačního systému ve společnosti JULI Motorenwerk, s.r.o. Teoretická část se věnuje procesům motivace a vybraným motivačním teoriím. Analytická část je zaměřena na historii vybrané společnosti, její charakteristiku a firemní procesy. Dále se zde uvádí analýza a zhodnocení současného motivačního systému společnosti. V praktické časti, na základě teoretických poznatků a provedené analýzy, je navržen efektivnější motivační systém. Navržené změny by měly vést k růstu spokojenosti zaměstnanců a následně k lepším pracovním výsledkům a zvýšení celkové výkonnosti podniku.
Motivace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti a změny s tím související
Blažek, Ondřej ; MBA, Radek Jurečka, (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem předkládané diplomové práce je návrh změn stávajícího motivačního programu ve vybrané obchodní korporaci a jiných oblastí úzce související s motivací zaměstnance. K dosažení tohoto cíle byla prostudována relevantní teoretická východiska se zaměřením na vymezení klíčových pojmů. Následně byla provedena analýza stávajícího stavu ve zkoumané obchodní společnosti. V rámci vlastního výzkumu byl zrealizován statistický test, vycházející z dat dotazníkového šetření, zabývající se vztahem předem specifikovaných kvalitativních znaků. Z výsledků lze konstatovat například to, zda faktory v podobě pracovního prostředí, věku či úrovně vzdělání ovlivňují preference zaměstnanců v motivaci. Na základě získaných poznatků a dat byly navrženy konkrétní změny ve vztahu k motivaci zaměstnanců. Jako příklad lze uvést návrh v oblasti finančních či nefinančních bonusů, programu pro mladé, volnočasových aktivit, soutěže zaměstnance měsíce a dalších.
Motivační a demotivační faktory při výkonu povolání všeobecné sestry
Hanousková, Jindřiška ; Heczková, Jana (vedoucí práce) ; Di Cara, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivačními a demotivačními faktory, které ovlivňují práci všeobecných sester a jejich spokojenost. Cílem výzkumu je zmapování motivačních a demotivačních faktorů, které ovlivňují pracovní výkonnost všeobecné sestry v Oblastní nemocnici Kolín a. s. Pro výzkum byla vybrána metoda kvantitativního dotazníkového šetření. Dotazník je vlastní konstrukce a představuje písemně sestavené otázky na předem připraveném formuláři. K tvorbě dotazníku byly použity výstupy z několika výzkumů s podobnou problematikou. Na základě mého výzkumu jsem zjistila, že mezilidské vztahy u všeobecných sester patří mezi velmi silné motivační faktory, ale pokud jsou vztahy špatné a nefunkční působí demotivačně a sestry je označily jako důvod pro změnu zaměstnavatele. Za nejsilnější motivační faktor bylo sestrami označeno uznání od pacienta. Vzhledem k tomu, že výzkum byl kvantitativní povahy a zpracovával výsledky z celé nemocnice, bych doporučovala výzkum zopakovat s odstupem času a zaměřit se na preference jednotlivých oddělení a specifika jejich motivačních a demotivačních faktorů. Dále doporučuji výzkum doplnit o zjištění faktorů pracovní spokojenosti zaměstnanců, tak jak jsou uspokojovány zaměstnavatelem. klíčová slova: všeobecná sestra, výzkum, motivace, demotivace, spokojenost sester,...
Demotivation among English Language Students and How to Face it
Macasová, Hana ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Cílem práce je vytvořit povědomí o existenci demotivace ve výuce anglického jazyka a jejích možných příčinách. Hlavní pojmy spojené s motivací a demotivací jsou objasněny, spolu s hlavními demotivačními faktory ve škole, jako učitel, osobnost studenta, strach či neadekvátní využívání odměn a trestů. Cílem výzkumu v podobě dotazníku, který byl uskutečněn na základní a střední škole, bylo popsat míru demotivace na těchto školách a zjistit její důvody. Bylo zjištěno, že míra demotivace je poměrně vysoká, převládající u chlapců, spíše než u dívek. Hlavními demotivujícími faktory se zdají být učitel, učebnice a lenost studentů. Dále byla potvrzena také motivační síla pochvaly. Bylo zjištěno, že demotivace je závažný problém, který je třeba řešit, a proto jsou v práci uvedené některé návrhy, jak nemotivované žáky motivovat. Klíčová slova motivace, demotivace, nuda, strach, učitel, žáci, anglický jazyk
Motivace pedagogických pracovníků v mateřských školách
Krátká, Zdeňka ; Kalous, Jaroslav (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
5 ÁZEV: Motivace pedagogických pracovníků v mateřských školách AUTOR: Bc. Zdeňka Krátká KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. Jaroslav Kalous, Ph.D. ABSTRAKT: Závěrečná diplomová práce je zaměřena na analýzu procesu motivace pedagogických pracovníků v podmínkách mateřské školy. V první části práce jsou diskutovány teoretické formy motivace a motivační faktory mající vliv zejména při motivování pedagogů. Druhá část práce je detailněji zaměřena na principy motivování ředitelů MŠ sebe sama a na roli ředitelů mateřských škol v procesu motivace pedagogických pracovníků. Třetí část práce analyzuje současný stav motivování v mateřských školách prostřednictvím metaanalýzy odborných prací, které se touto problematikou v minulosti již zabývaly. V závěru empirické části práce je diskutován vliv jednotlivých pozitivních a negativních motivačních faktorů, je vytvořen univerzální motivační systém pedagogických pracovníků mateřských škol a jsou formulována doporučení pro management škol, jak co nejefektivněji motivovat své podřízené a čemu se vyvarovat. KLÍČOVÁ SLOVA: motivace, pozitivní motivační faktory, demotivátory, teorie motivace, motivační systém
Kolegialita a individualita ve škole
Hadravová, Denisa ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Tato práce se zabývá vztahem individuality a kolegiality v pedagogických sborech středních odborných škol v České republice. Všímá si ambivalentnosti těchto pojmů. Popisuje jak prvky, které působí protichůdně a jejichž vliv je třeba tlumit, tak i prvky, které naopak mohou účelně posílit vzájemnou provázanost těchto základních principů a vést tak ve svém důsledku ke zvýšení kvality výuky. Teoretická část je rešerší dostupných zdrojů zabývajících se tématem v odborných knihách a časopisech. Tato část byla obohacena vlastními názory autorky na danou problematiku a korigována také závěry vyplývajícími z výzkumné části práce. Výzkumná část je záznamem šesti hloubkových rozhovorů, které autorka uskutečnila podle vlastního scénáře, jenž je součástí přílohy, s vybranými učiteli středních odborných škol ve Středočeském kraji. Výstupem těchto rozhovorů je popis reálné situace fungování středních odborných škol (především pedagogických sborů) z pohledu respondentů. Respondenti byli vybráni s pomocí (a na doporučení) ředitelů vybraných škol tak, aby byly zastoupeny obě pohlaví a také začínající i zkušení učitelé různých druhů vyučovacích předmětů. Vzhledem k zaměření práce byla vybrána forma kvalitativního výzkumu (hloubkové rozhovory) jako výhodnější než kvantitativní výzkum. Význam práce je především v...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.