Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Demotivation among English Language Students and How to Face it
Macasová, Hana ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Cílem práce je vytvořit povědomí o existenci demotivace ve výuce anglického jazyka a jejích možných příčinách. Hlavní pojmy spojené s motivací a demotivací jsou objasněny, spolu s hlavními demotivačními faktory ve škole, jako učitel, osobnost studenta, strach či neadekvátní využívání odměn a trestů. Cílem výzkumu v podobě dotazníku, který byl uskutečněn na základní a střední škole, bylo popsat míru demotivace na těchto školách a zjistit její důvody. Bylo zjištěno, že míra demotivace je poměrně vysoká, převládající u chlapců, spíše než u dívek. Hlavními demotivujícími faktory se zdají být učitel, učebnice a lenost studentů. Dále byla potvrzena také motivační síla pochvaly. Bylo zjištěno, že demotivace je závažný problém, který je třeba řešit, a proto jsou v práci uvedené některé návrhy, jak nemotivované žáky motivovat. Klíčová slova motivace, demotivace, nuda, strach, učitel, žáci, anglický jazyk
Problems in Intercultural Communication Caused by Differences in Czech and English
Macasová, Hana ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Problémy v interkulturní komunikaci způsobené odlišností angličtiny a češtiny Tato práce pojednává o interkulturní komunikaci a problémech, jež s sebou přináší. Autorka se zde zabývá historií a definicí interkulturní komunikace a problémy, které mohou vzniknout při komunikaci dvou různých kultur, velkou pozornost poté věnuje komunikaci Angličanů a Čechů, kde se zabývá nejen odlišností jazyků, ale také rozdílností v povaze těchto dvou kultur. Na základě výzkumu dotazníkovou metodou poté v praktické části porovnává dva různé vzorky českých vysokoškolských studentů angličtiny. Klíčová slova interkulturní komunikace, kultura, jazyk, komunikace, anglický jazyk, český jazyk, stereotypy, překážky, problémy
Demotivation among English Language Students and How to Face it
Macasová, Hana ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Cílem práce je vytvořit povědomí o existenci demotivace ve výuce anglického jazyka a jejích možných příčinách. Hlavní pojmy spojené s motivací a demotivací jsou objasněny, spolu s hlavními demotivačními faktory ve škole, jako učitel, osobnost studenta, strach či neadekvátní využívání odměn a trestů. Cílem výzkumu v podobě dotazníku, který byl uskutečněn na základní a střední škole, bylo popsat míru demotivace na těchto školách a zjistit její důvody. Bylo zjištěno, že míra demotivace je poměrně vysoká, převládající u chlapců, spíše než u dívek. Hlavními demotivujícími faktory se zdají být učitel, učebnice a lenost studentů. Dále byla potvrzena také motivační síla pochvaly. Bylo zjištěno, že demotivace je závažný problém, který je třeba řešit, a proto jsou v práci uvedené některé návrhy, jak nemotivované žáky motivovat. Klíčová slova motivace, demotivace, nuda, strach, učitel, žáci, anglický jazyk
Problems in Intercultural Communication Caused by Differences in Czech and English
Macasová, Hana ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Problémy v interkulturní komunikaci způsobené odlišností angličtiny a češtiny Tato práce pojednává o interkulturní komunikaci a problémech, jež s sebou přináší. Autorka se zde zabývá historií a definicí interkulturní komunikace a problémy, které mohou vzniknout při komunikaci dvou různých kultur, velkou pozornost poté věnuje komunikaci Angličanů a Čechů, kde se zabývá nejen odlišností jazyků, ale také rozdílností v povaze těchto dvou kultur. Na základě výzkumu dotazníkovou metodou poté v praktické části porovnává dva různé vzorky českých vysokoškolských studentů angličtiny. Klíčová slova interkulturní komunikace, kultura, jazyk, komunikace, anglický jazyk, český jazyk, stereotypy, překážky, problémy

Viz též: podobná jména autorů
2 Mačasová, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.