Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Demotivation among English Language Students and How to Face it
Macasová, Hana ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Cílem práce je vytvořit povědomí o existenci demotivace ve výuce anglického jazyka a jejích možných příčinách. Hlavní pojmy spojené s motivací a demotivací jsou objasněny, spolu s hlavními demotivačními faktory ve škole, jako učitel, osobnost studenta, strach či neadekvátní využívání odměn a trestů. Cílem výzkumu v podobě dotazníku, který byl uskutečněn na základní a střední škole, bylo popsat míru demotivace na těchto školách a zjistit její důvody. Bylo zjištěno, že míra demotivace je poměrně vysoká, převládající u chlapců, spíše než u dívek. Hlavními demotivujícími faktory se zdají být učitel, učebnice a lenost studentů. Dále byla potvrzena také motivační síla pochvaly. Bylo zjištěno, že demotivace je závažný problém, který je třeba řešit, a proto jsou v práci uvedené některé návrhy, jak nemotivované žáky motivovat. Klíčová slova motivace, demotivace, nuda, strach, učitel, žáci, anglický jazyk
Use of Media in the EFL Classrooms at Secondary Schools in the 21st Century
Slavíková, Lucie ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Název práce: Využití médií v hodinách angličtiny na středních školách v 21. století Autor: Bc. Lucie Slavíková Katedra: Katedra anglického jazyka a literatury Vedoucí práce: PhDr. Radek Vít, Ph.D. Abstrakt Cílem této diplomové práce je prozkoumat a porovnat různé typy starých a nových médií, která jsou běžně využívána v hodinách angličtiny na českých středních školách v 21. století. Klíčovou otázkou je, do jaké míry jsou nová média zařazována do hodin anglického jazyka na českých gymnáziích a středních odborných školách. Výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno online na náhodném vzorku českých středoškolských učitelů angličtiny a na vzorku patnáctiletých žáků angličtiny navštěvujících první ročníky středních škol potvrdily, že jak stará tak nová média jsou běžně využívána v hodinách angličtiny. Nicméně i přesto, že v 21. století jsou životy žáků značně ovlivňovány novými médii, používají učitelé angličtiny častěji média stará. Je doporučeno směřovat více iniciativ a programů na podporu zavedení nových médií do hodin angličtiny a také na školení učitelů s cílem umět využívat tato média efektivně. Klíčová slova výuka angličtiny, mediální gramotnost, nová média, stará média
Motivation of Students Attending Lower and Upper Secondary Schools for Studying Foreign Languages
Stránská, Věra ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá motivací. V teoretické části je nejprve motivace všeobecně vysvětlena a poté je diskutována pouze školní motivace. Praktická část presentuje výsledky výzkumu, který byl proveden na dvou základních školách a dvou středních školách. Výzkum se zaměřuje hlavně na motivaci pro studium cizích jazyků.
The translation and stylistic analysis of two chapters of the novel The Prime of Miss Jean Brodie by Muriel Spark
Křížová, Lucie ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na překlad z anglického do českého jazyka. Skládá se ze dvou částí. Praktickou část tvoří můj překlad dvou kapitol - první a poslední - z románu Nejlepší léta slečny Jean Brodieové, který napsala britská spisovatelka Muriel Sparková. Teoretická část obsahuje stylistickou analýzu přeloženého textu a odůvodnění použité slovní zásoby. Teoretická část se zakládá na četných teoretických knihách o překladu, zejména těch, které napsali Dagmar Knittlová a Jiří Levý.
Use of Media in the EFL Classrooms at Secondary Schools in the 21st Century
Slavíková, Lucie ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Název práce: Využití médií v hodinách angličtiny na středních školách v 21. století Autor: Bc. Lucie Slavíková Katedra: Katedra anglického jazyka a literatury Vedoucí práce: PhDr. Radek Vít, Ph.D. Abstrakt Cílem této diplomové práce je prozkoumat a porovnat různé typy starých a nových médií, která jsou běžně využívána v hodinách angličtiny na českých středních školách v 21. století. Klíčovou otázkou je, do jaké míry jsou nová média zařazována do hodin anglického jazyka na českých gymnáziích a středních odborných školách. Výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno online na náhodném vzorku českých středoškolských učitelů angličtiny a na vzorku patnáctiletých žáků angličtiny navštěvujících první ročníky středních škol potvrdily, že jak stará tak nová média jsou běžně využívána v hodinách angličtiny. Nicméně i přesto, že v 21. století jsou životy žáků značně ovlivňovány novými médii, používají učitelé angličtiny častěji média stará. Je doporučeno směřovat více iniciativ a programů na podporu zavedení nových médií do hodin angličtiny a také na školení učitelů s cílem umět využívat tato média efektivně. Klíčová slova výuka angličtiny, mediální gramotnost, nová média, stará média
Demotivation among English Language Students and How to Face it
Macasová, Hana ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Cílem práce je vytvořit povědomí o existenci demotivace ve výuce anglického jazyka a jejích možných příčinách. Hlavní pojmy spojené s motivací a demotivací jsou objasněny, spolu s hlavními demotivačními faktory ve škole, jako učitel, osobnost studenta, strach či neadekvátní využívání odměn a trestů. Cílem výzkumu v podobě dotazníku, který byl uskutečněn na základní a střední škole, bylo popsat míru demotivace na těchto školách a zjistit její důvody. Bylo zjištěno, že míra demotivace je poměrně vysoká, převládající u chlapců, spíše než u dívek. Hlavními demotivujícími faktory se zdají být učitel, učebnice a lenost studentů. Dále byla potvrzena také motivační síla pochvaly. Bylo zjištěno, že demotivace je závažný problém, který je třeba řešit, a proto jsou v práci uvedené některé návrhy, jak nemotivované žáky motivovat. Klíčová slova motivace, demotivace, nuda, strach, učitel, žáci, anglický jazyk
The translation and stylistic analysis of two chapters of the novel The Prime of Miss Jean Brodie by Muriel Spark
Křížová, Lucie ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Synková, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na překlad z anglického do českého jazyka. Skládá se ze dvou částí. Praktickou část tvoří můj překlad dvou kapitol - první a poslední - z románu Nejlepší léta slečny Jean Brodieové, který napsala britská spisovatelka Muriel Sparková. Teoretická část obsahuje stylistickou analýzu přeloženého textu a odůvodnění použité slovní zásoby. Teoretická část se zakládá na četných teoretických knihách o překladu, zejména těch, které napsali Dagmar Knittlová a Jiří Levý.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 SYNKOVÁ, Karolína
5 SYNKOVÁ, Kateřina
2 Synková, Kamila
5 Synková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.