Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010
Červínová, Adéla ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce "Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010" pojednává o komunikačních aktivitách Národního muzea v Praze v průběhu celého roku 2010. Zaměřuje se na široké spektrum komunikačních kanálů a prostředků typických pro marketingovou komunikaci, jimiž Muzeum hovoří ke svému publiku z řad široké veřejnosti. Práce vychází z předpokladu, že tato kulturní instituce mezinárodního významu cíleně aplikuje metody art marketingu, aby nejen zvyšovala povědomí o své existenci, nýbrž též budovala dobré jméno, získávala nové zákazníky a popularizovala sféru kulturního dědictví v České republice. Pozornost je věnována dopadu komunikace na image Muzea v médiích, stávajícímu positioningu a jeho vlivu na komunikační strategii. Deskripce komunikační strategie vyplývá z aktuálního komunikačního mixu, sestávajícího z reklamních, direkt marketingových, promotion a public relations aktivit. Jedné z hlavních činností muzea, a to činnosti výstavní, zůstal ponechán významný prostor. Na příkladu úspěšné výstavy Příběh planety Země se zkoumá komunikace kolem výstavy v celé šíři jejích doprovodných programů a materiálů. V souvislosti s tvorbou přidané hodnoty není v textu opomenuta ani přednášková, studijní a koncertní funkce instituce. Vybrané kapitoly v práci lze označit za hodnotící, neboť...
Návrh komunikační strategie Kavárny ERA a expozice o brněnském funkcionalismu
Hrdová, Zuzana ; Javora, Tomáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro rozhodování vedení občanského sdružení Studio 19, o.s. při tvorbě podnikatelského záměru. Cílem práce je uvědomit si nevyužité prostředky a příležitosti a navrhnout komunikační mix pro nově otevíraný gastroprovoz s názvem Kavárna ERA a expozici o brněnském funkcionalismu.
Návštěvnost koncertů vážné hudby mladými posluchači
Žáčková, Kristýna ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá nízkou návštěvností koncertů vážné hudby mladými posluchači. První, teoretická část je věnována teorii marketingu obecně, specifikům marketingu umění a podobě marketingového plánu. Dále jsou zde porovnány dva významné pražské orchestry, Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK a PKF-Prague Philharmonia, jejich rozpočet a marketingová strategie. Druhá, praktická část práce je věnována výzkumu závislosti návštěvnosti koncertů vážné hudby na věku, který byl zpracován kvantitativní metodou, a vzorovému marketingovému plánu pořadatele takových koncertů zaměřenému na mládež.
Role příběhu v marketingu kulturního dědictví
Neubauerová, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tesařová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou role příběhu při animaci kulturního dědictví, jejím cílem je posouzení efektivity využití příběhu v marketingu kulturních nemovitých památek. Teoretická část práce popisuje specifika marketingu kultury a kulturního produktu, zaměřuje se na využití psychologie a emocí v marketingu a vysvětluje teorii naratologie a storytellingu jako aplikace při animaci příběhu. Praktická část představuje výzkum a analýzu vybraných objektů, které využívají anebo nevyužívají příběh k sebepropagaci a zkoumá též marketingovou kampaň agentury CzechTourism. Analýzu vybraných objektů prováděla autorka osobně dotazníkovým šetřením. Práce poskytuje na základě výzkumné sondy důkazy funkčnosti příběhu v animaci kulturního dědictví a doporučuje případné změny dosavadní marketingové propagace.
Marketing doplňkových produktů muzeí a galerií
Čermák, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dobisíková, Jana (oponent)
Produkty kulturních institucí se v posledních desetiletích vyvíjí a nabídka se stává více komplexní. Produkty a služby jsou vytvářeny a poskytovány s cílem vyššího uspokojení zákazníka. Diplomová práce se zabývá nabídkou produktů, které doplňují nebo rozšiřují základní produkt muzeí a galerií tj. výstavy a expozice. Úvodní část práce se věnuje teoretickému ukotvení doplňkových produktů, jeho podobám a charakteristikám. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní příklady doplňkových produktů a služeb (muzejní obchod, kavárna a restaurace, lektorské služby a edukativní programy). V práci je též poukazováno na nedostatky poskytovaných služeb českými muzei a galeriemi a zároveň navrženy úpravy nutné k dalšímu rozvoji kvalitních služeb v kulturních institucích. Závěrečná část se věnuje legislativním a ekonomickým aspektům doplňkových služeb v České republice.
Marketingová strategie muzea umění / případová studie Vila a sbírka Panza
Petránková, Zuzana ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Předmětem diplomové práce Marketingová strategie muzea umění je syntéza základních teoretických podkladů z oblasti arts marketingu a tvorby marketingové strategie muzea umění, doplněná o konkrétní analýzu a návrh nové marketingové strategie muzea Vila a sbírka Panza na severu Itálie. Cílem práce je nejen vytvoření obecně aplikovatelného teoretického základu pro tvorbu či redesign marketingové strategie muzea, ale především jeho aplikace na konkrétním příkladě, disponující reálným potenciálem využití v praxi. Teoretická část práce je vytvořena na základě syntézy dostupné literatury, naopak část praktická čerpá zejména z osobního pozorování a dotazování autorky práce z pozice stážistky Vily a sbírky Panza.
Marketingová strategie
Horáková, Ilona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie je identifikovat odlišnosti a specifika marketingu v oblasti kultury a na základě toho vyhodnotit marketingovou strategii konkrétního projektu. Teoretická část v úvodu seznamuje čtenáře s kulturou, uměním a blíže i divadlem. Následuje část věnovaná marketingu, kde je klasické pojetí vždy doplněno o specifika právě z oblasti kultury a umění. Teoretický základ je poté aplikován na konkrétní projekt a celá práce je zakončena marketingovým výzkumem, jehož cílem bylo zjistit motivaci k návštěvě a vnímání marketingových nástrojů diváky.
Marketing Památníku bitvy 1866 na Chlumu
Maršíková, Pavla ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šrámek, Josef (oponent)
Cílem této práce bylo analyzovat dosavadní fungování Muzea války, jeho služby a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a zjištěných informací o dosavadním fungování a propagaci navrhnout zlepšení a doporučení v oblasti marketingu. V teoretické části práce jsem se věnovala základním východiskům týkajících se arts marketingu, jednotlivým nástrojům marketingového mixu, dále marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu. Praktická část je zaměřena na aplikaci jednotlivých nástrojů marketingového mixu na Areál bojiště bitvy 1866 na Chlumu, konkrétně na Muzeum války. Diplomová práce obsahuje návrhy a zlepšení pro Muzeum války i Muzeum východních Čech v oblasti propagace. Závěr práce je věnován celkovému shrnutí.
Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)
Fröhlich, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Raková, Iva (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii symfonického orchestru Filharmonie mladých Praha včetně stanovení marketingové koncepce, zpracování výzkumu publika a návrhu marketingové komunikace. Marketingové strategii předchází vnitřní a vnější analýza subjektu za použití metody SWOT. Teoretická část práce se zabývá východisky klasické teorie marketingu a jejím využitím v praxi uměleckého managementu. Dále se zaměřuje na oblast strategického marketingu a jeho nástroje.
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
Lašová, Martina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato diplomová práce "Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci" se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako je arts marketing, marketingový mix, marketingové plánování, situační analýzy, marketingový výzkum, návštěvníci kulturních institucí a cílený marketing. V praktické části jsou tyto pojmy aplikovány na Galerii Středočeského kraje. Cílem této práce je vytvoření komplexní situační analýzy marketingu Galerie Středočeského kraje,segmentace návštěvníků a z toho zacílení na vybraný segment návštěvníků. K segmentaci návštěvníků slouží výsledky dotazníkového výzkumu návštěvníků galerie. Mezi použité metody v této práci patří deskripce, komparace a matematicko-statistické metody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.