Název: Marketing Památníku bitvy 1866 na Chlumu
Překlad názvu: Marketing of the Monument of the battle 1866 Chlum
Autoři: Maršíková, Pavla ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šrámek, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: arts marketing; marketingový mix; propagace; arts marketing; marketing mix; propagation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191943


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet