Název: Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010
Překlad názvu: Marketing Communication of the National Museum in Prague in the year 2010
Autoři: Červínová, Adéla ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing muzeí; marketing umění; marketing v kultuře; marketingová komunikace; Národní muzeum; public relations; značka; arts marketing; brand; communication mix; marketing communication; marketing of culture; marketing of museums; National museum; public relations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38096

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302353


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet