Název: Marketingová strategie muzea umění / případová studie Vila a sbírka Panza
Překlad názvu: Arts Museum Marketing Strategy, Case Study Villa and Collection Panza
Autoři: Petránková, Zuzana ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: arts marketing; marketingová strategie; muzeum umění; Vila a sbírka Panza; art museum; arts marketing; marketing strategy; Villa and Collection Panza

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41532

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197492


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet