Název: Návrh komunikační strategie Kavárny ERA a expozice o brněnském funkcionalismu
Překlad názvu: Proposal of Communication Strategy of Café ERA and Brno Functionalism Exhibition
Autoři: Hrdová, Zuzana ; Javora, Tomáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketing pohostinství; marketing umění; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama; advertising; arts marketing; catering marketing; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1147

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245828


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet