Název: Marketing doplňkových produktů muzeí a galerií
Překlad názvu: Marketing of extended and augmented products of museums and galleries
Autoři: Čermák, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dobisíková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Arts marketing; muzeum a galerie; produkt; rozšířený produkt; Arts Marketing; Augmented product; Museum and Gallery; Product

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39576

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199070


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet