Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Knihařská dílna a předmět knižní vazba
Bařina, Karel ; Fröhlich, Vojtěch (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je otevření předmětu Knižní vazba na Fakultě výtvarných umění VUT v Brně. Tento předmět je zaměřen na technologii knižní vazby, kde se studenti seznámí s ruční a průmyslovou vazbou knih, knihařskými materiály, nástroji a médiem papír a to s přesahem do grafického designu. Předmět bude vyučován praktickou i teoretickou formou. Součástí projektu jsou i skripta pro studenty předmětu, zařizování dílny a jejího vybavení, kde bude předmět probíhat. Současně se počítá s tím, že bych předmět Knižní vazba v budoucnu vyučoval a staral bych se o chod dílny.
Knihařská dílna a předmět knižní vazba
Bařina, Karel ; Fröhlich, Vojtěch (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je otevření předmětu Knižní vazba na Fakultě výtvarných umění VUT v Brně. Tento předmět je zaměřen na technologii knižní vazby, kde se studenti seznámí s ruční a průmyslovou vazbou knih, knihařskými materiály, nástroji a médiem papír a to s přesahem do grafického designu. Předmět bude vyučován praktickou i teoretickou formou. Součástí projektu jsou i skripta pro studenty předmětu, zařizování dílny a jejího vybavení, kde bude předmět probíhat. Současně se počítá s tím, že bych předmět Knižní vazba v budoucnu vyučoval a staral bych se o chod dílny.
Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)
Fröhlich, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Raková, Iva (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii symfonického orchestru Filharmonie mladých Praha včetně stanovení marketingové koncepce, zpracování výzkumu publika a návrhu marketingové komunikace. Marketingové strategii předchází vnitřní a vnější analýza subjektu za použití metody SWOT. Teoretická část práce se zabývá východisky klasické teorie marketingu a jejím využitím v praxi uměleckého managementu. Dále se zaměřuje na oblast strategického marketingu a jeho nástroje.
Participační a kolaborativní tendence v prostředí současných českých výtvarných vysokých škol
Fröhlich, Vojtěch ; Musilová, Helena (vedoucí práce) ; Silverio, Robert (oponent)
Tato práce se věnuje fenoménu pariticipačních metod jako součásti výuky na českých vysokých uměleckých školách. Popisuje návrat ke kolaborativním formám v současném světovém umění a hledá jeho ozvěny ve vzdělávání mladých umělců v České republice. Představuje tři ateliéry, ateliér hostujícího pedagoga Zbigniewa Libery v Šalounově ateliéru na pražské Akademii výtvarných umění v Praze v letech 2008-2009, ateliér Intermediální konfrontace pod vedením Jiřího Davida a Milana Saláka a ateliér Intermédií na UUD v Plzni, pod vedením Michala Pěchoučka a Dušana Záhoranského v letech 2006-2009, které všechny různým způsobem integrovaly prvky participačního umění.
Financování neziskových organizací na Jindřichohradecku
Fröhlich, Vojtěch ; Nový, Jan (vedoucí práce)
Práce prezentuje výsledky průzkumu mezi regionálními nestátními neziskovými organizacemi v oblasti Jindřichohradecka zaměřeného na zjištění struktury jejich finančních zdrojů. Zabývá se také obecně neziskovým sektorem a možnostmi financování neziskových organizací. Na základě výsledků dotazníkového šetření posuzuje frekvenci využívání jednotlivých zdrojů a určení příčin jejich nízkých či vysokých preferencí při jejich vyhledávání a využívání a obsahuje návrh optimálního řešení zjištěných disproporcí.

Viz též: podobná jména autorů
3 Fröhlich, Vladislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.