Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace hokejového klubu
Kadlic, Vojtěch
Kadlic, V. Marketingová komunikace hokejového klubu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce řeší problematiku marketingové komunikace hokejového klubu HC Masaryk University, jenž hraje univerzitní ligu ledního hokeje v České republice. Práce obsahuje podrobný popis jednotlivých částí marketingu. Dále bylo provedeno a vyhodnoceno dotazníkové šetření, které vedlo ke zjištěním preferencí cílové skupiny ohledně propagace. Na základě výsledků z dotazníku jsou navržena vhodná doporučení ke zlepšení marketingové komunikace klubu.
Rebranding fotbalového klubu SK Slavia Praha a jeho dopad na marketingovou komunikaci
Kalous, Tomáš ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rebrandingem klubu SK Slavia Praha provedeného v roce 2022, konkrétně pak se zaměřením na postoje a pohledy fanoušků na novou vizuální identitu. Ačkoliv byla změna vizuální identity přijata pozitivně profesionály, klub Slavia Praha nezveřejnil šetření, které by potvrzovalo či vyvracelo, zdali tomu tak bylo i v případě cílové skupiny v podobě fanoušků. Tato práce se skládá ze tří částí - teoretických východisek, brandingu sportovních klubů a výzkumné části Ty nejprve přináší vhled do problematiky řízení značky, dále pak detailněji popisují branding vybraných sportovních klubů z tuzemska i ze zahraničí, a to včetně popisu rebrandingu klubu SK Slavia Praha v roce 2022 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. Výzkumná část přibližuje popis výzkumu a prezentaci analýzy výsledků, které byly provedeny metodou otevřeného kódování po individuálních hloubkových rozhovorech. V diskusi pak autor poskytuje vhled do vnímání nové identity primární cílovou skupinou komunikace klubu a zároveň poskytuje doporučení pro další komunikaci klubu. Z výsledku výzkumného šetření vyplývá, že cílová skupina přijala rebranding pozitivně a tato praktika tak splnila cíle, které si klub vytyčil.
Marketingová komunikace DFL a Bundesligy
Kaminski, David ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce rozebírá sportovní marketingové strategie využívané německou Bundesligou a jejím řídícím orgánem, Deutsche Fußball Liga (DFL), s důrazem na komunikační kanály a srovnávací analýzu s klíčovými evropskými soupeři. V první části práce jsou rozebrány teoretické základy sportovního marketingu, marketingový mix ve sportu a cílové skupiny, poté následuje historický kontext Bundesligy a vzniku DFL. Následně je zkoumána komunikační strategie DFL pro sezónu 2021/22 se zaměřením na kanály, jako jsou sociální sítě, webové stránky, mediální komunikace a DFL Magazin. Je provedeno srovnání marketingových strategií anglické Premier League, španělské La Ligy, italské Serie A a francouzské Ligue 1 s cílem identifikovat jedinečné silné stránky DFL a oblasti, které je možné zlepšit.
Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu
Vyhnalíková, Michaela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavení doporučení vhodné struktury sociálních sítí volejbalových extraligových klubů na základě kvantitativního dotazování fanoušků volejbalu. Metody: Hlavní metodou tohoto marketinkového výzkumu bylo kvantitativní dotazování. Dotazník byl šířen elektronicky a výzkumným souborem byli fanoušci volejbalu využívající sociální sítě. Výsledky: Na základě provedeného kvantitativního dotazování zaměřeného na využívání sociálních sítí fanoušky volejbalu bylo zjištěno, že většina klubů mužské volejbalové extraligy nevyužívá plného potenciálu marketingu na sociálních sítí. Nejvyužívanějšími sítěmi jsou Instagram a Facebook, jak volejbalovými kluby, tak volejbalovými fanoušky. Po srovnání teoretické části s daty z dotazníku, byla navržena doporučení pro lepší strukturu sociálních sítí volejbalových klubů. Klíčová slova: marketing na sociálních sítích, kvantitativní výzkum, volejbal, sportovní marketing, sociální síť
Podpora prodeje a reklama konkrétního oddílu
Buriánek, Tomáš ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy sportovního klubu. Podklady pro práci jsou čerpány jak z odborné literatury pro teoretickou část, tak z podkladů klubu pro část analytickou. V popisovaném klubu zastávám pozici marketingového specialisty, a tak si v části návrhové dovoluji navrhnout další možné kroky k dosažení cíle klubu. Podporou prodeje klubu jsou myšleny všechny jeho aktivity, které mají za úkol zaujmout a prodat jeho značku. Jednotlivé aktivity, které se obecně dají v rámci sportovního marketingu využít jsou obsahem teoretické části práce. Analytická část nabízí současný marketingový mix klubu, který v nedávné době prošel významnou změnou své značky. Závěr práce je zaměřen na mé návrhy, jež mají za cíl podpořit rebranding klubu v rámci jeho okolí.
Sponzoring v individuálních sportech
Šimková, Johanka
ŠIMKOVÁ, JOHANKA. Sponzoring v individuálních sportech. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucı́ práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami u sportovců z individuálních sportů, kteří nemají vlastního manažera. Práce zkoumá danou problematiku jak z pohledu sportovců hledajících sponzora, tak z pohledu firem, které sponzorskou podporu nabízejí. U sportovců je využito kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkové šetření, u zástupců firem je realizován kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je identifikace faktorů vedoucích k souladu mezi poptávkou a nabídkou sponzoringu. Na základě získaných výsledků z obou výzkumů jsou uvedena praktická doporučení pro sportovce.
Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu
Navrátil, Daniel ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita fanoušků fotbalového klubu Sparta Praha, a následně rozdělit fanoušky do segmentů podle věkových kategorií. Praktickou implikací je potom zjistit, co je pro tyto segmenty důležité, aby klub mohl předcházet jejich nespokojenosti, popř. zajistit jejich spokojenost. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Výsledky: Z provedeného výzkumu a jeho výsledků vyplívá, že jednotlivé segmenty klubu mají v určitých oblastech rezervy, které se dají využít pro zlepšení. Klíčová slova: sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanoušků
Analýza marketingové komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha během pandemie Covid-19
Hlaváč, Marek ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
bakalářská práce nejúspěšnějšího českého fotbalového klubu posledních let SK Slavia Praha České republice dlouhodobě nejpopulárnějším sportem a pandemie Covidu 19 se ho značně dotkla, jelikož došlo dlouhému přerušení všech soutěží a profesionální soutěže se dohrávaly před omezenou kapacitou diváků. práci rozebírám teoretické poj e světa sportovního marketingu specifika financování fotbalových klubů v České praktické části rozebírám marketingovou komunikaci Praha se zaměřením na dvě období během pandemie prvním období zápasy nehrál vůbec a ve druhém se hrál diváků nebo s omezeným počtem diváků na stadionu. práci , jak se změnila komunikace klubu, která za normálních podmínek směřovala k fanoušci přišli na Zjišťuji, jaký obsah klub tvořil, aby si udržel a nadále získával fanoušky. Výsledkem je obsahová analýza dvou odlišných období, ze které vychází závěry a doporučení pro další

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.