Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak tvorba fitness influencerů na Instagramu ovlivňuje vysokoškolské studenty a jejich vztah k tělesnému vzhledu
Machová, Eliška ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se věnuje složité problematice body image v souvislosti s fenoménem fitness. Autorka v rámci výzkumu zkoumá vliv populárních fitness influencerů působících na sociální síti Instagram na vysokoškolské studenty v kontextu vnímání vlastního tělesného vzhledu i svých vrstevníků. Teoretická část se zabývá Instagramem a jeho specifiky, dále problematikou body image v nejrůznějších souvislostech a neopomíjí ani samotný fenomén fitness a jeho propagaci vybranou skupinou influencerů. Empirická část práce je realizována prostřednictvím kvalitativního výzkumu s využitím ohniskové metody focus groups. Výzkum se soustředí především na předpokládanou souvztažnost mezi konzumací obsahu vybraných tvůrců a vnímáním významnosti tělesného vzhledu či vlastní sebehodnoty, ale i motivací ke zdravému životnímu stylu a ke sportu. Autorka se v práci snaží stanovit, jakým způsobem mohou být studenti ovlivňováni obsahem, jenž je tvořen fitness influencery na sociálních médiích, a dále vyhodnotit, zda se dotazovaní respondenti domnívají, že tento typ tvorby má pozitivní či negativní důsledky na ně samotné a další mladé lidi. Cílem není dosáhnout jednoznačných výsledků, ale spíše zmapovat převažující názory a různé způsoby smýšlení ve sféře vlivu fitness influencerů na body image vysokoškolských studentů.
Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Čalounová, Markéta ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí media relations (vztahů s novináři), které jsou součástí oboru PR. Jejím cílem je popsat současnou situaci v českém PR a zjistit, zda jsou tradiční nástroje media relations stále efektivní a jaké trendy z oblasti media relations čeští PR profesionálové používají. První část práce se zaměřuje na teoretické základy oblasti media relations. Stručně definuje základní pojmy a nástroje media relations a popisuje současnou situaci v českém PR, etické a legislativní hranice media relations i trendy a měření efektivity media relations. V rámci praktické části byl proveden výzkum zaměřený na trendy a efektivitu nástrojů media relations. K realizaci výzkumu byla použita kombinace kvalitativní a kvantitativní metody. Nejprve proběhly hloubkové rozhovory s PR profesionály z českých PR agentur. Následně bylo zrealizováno také dotazníkové šetření s píáristy pracujícími v PR agenturách nebo in-house PR odděleních firem. Výstupy z obou výzkumných metod byly analyzovány a výsledky byly následně interpretovány ve druhé části této práce. Z výzkumu vyplývá, že čeští PR profesionálové tradiční nástroje media relations, jako jsou tiskové zprávy, media listy či media pitching, stále používají a ačkoliv se jejich efektivita různí, obecně je považují za efektivní. Na základě výzkumu...
Rebranding fotbalového klubu SK Slavia Praha a jeho dopad na marketingovou komunikaci
Kalous, Tomáš ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rebrandingem klubu SK Slavia Praha provedeného v roce 2022, konkrétně pak se zaměřením na postoje a pohledy fanoušků na novou vizuální identitu. Ačkoliv byla změna vizuální identity přijata pozitivně profesionály, klub Slavia Praha nezveřejnil šetření, které by potvrzovalo či vyvracelo, zdali tomu tak bylo i v případě cílové skupiny v podobě fanoušků. Tato práce se skládá ze tří částí - teoretických východisek, brandingu sportovních klubů a výzkumné části Ty nejprve přináší vhled do problematiky řízení značky, dále pak detailněji popisují branding vybraných sportovních klubů z tuzemska i ze zahraničí, a to včetně popisu rebrandingu klubu SK Slavia Praha v roce 2022 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. Výzkumná část přibližuje popis výzkumu a prezentaci analýzy výsledků, které byly provedeny metodou otevřeného kódování po individuálních hloubkových rozhovorech. V diskusi pak autor poskytuje vhled do vnímání nové identity primární cílovou skupinou komunikace klubu a zároveň poskytuje doporučení pro další komunikaci klubu. Z výsledku výzkumného šetření vyplývá, že cílová skupina přijala rebranding pozitivně a tato praktika tak splnila cíle, které si klub vytyčil.
Marketingová komunikace značky GolfDigest C&S
Fridrich, Viktor ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikace české jazykové mutace amerického golfového časopisu GolfDigest. Cílem je porozumět souvislostem s marketingovým mixem a zanalyzovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení zkratek, marketing golfu, marketing tištěných médií a marketingový mix. Důraz je kladen na nástroje marketingové komunikace, jako je přímý prodej, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, online marketing a public relations. Práce dále zahrnuje situační analýzy SWOT, PESTLE a Porterův model pěti sil. Analyticko-deskriptivní část se zaměřuje na český a slovenský golfový trh a analyzuje americký časopis GolfDigest. Zkoumá se marketingový mix, včetně produktu, ceny, distribuce a marketingové komunikace, která zahrnuje reklamu, emailing, webové stránky, sociální média a další. Konkurenční analýza zahrnuje časopis Golf a Premium Golf. Na základě získaných poznatků jsou navržena doporučení pro zlepšení v oblasti webových stránek, emailingových kampaní, sociálních sítí a Open Tour. Práce přináší ucelený pohled na marketingovou komunikaci golfového časopisu GolfDigest a může sloužit jako zdroj inspirace pro další výzkum v oblasti marketingu a sportovních médií.
Marketingová analýza výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty
Kojšová, Alexandra ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovou analýzou výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty. Práce se zaměřuje na studenty, jelikož jsou jednou z hlavních cílových skupin. Cílem práce je zjistit, co ovlivní studenty při výběru výstavy, dále pak jaké informační kanály využívá při výběru výstavy a také jakou roli hraje pro studenta atraktivita umělce. Celá práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem muzea umění, art marketingem, Centrem současného umění DOX, Krištofem Kinterou a samotnou výstavou. Praktická část obsahuje výzkum, který je rozdělený do tří částí - polostrukturovaných rozhovorů, analýzy komunikačních aktivit a dotazníkového šetření. Závěrečná diskuze obsahuje zhodnocení výsledků a navrhovaná doporučení.
Public relations aktivity on-line investiční platformy: Případová studie Portu
Vaníčková, Tereza ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce s názvem Public relations aktivity on line investiční platformy: Případová studie Portu má za cíl zmapovat a popsat PR aktivity společnosti Portu v teoretické části je shrnuta rešerše odborné literatury zabývající se historií, a teoretickými pojmy veřejného mínění. Výzkumná část je věnována výzkumu, který vychází rámci případové studie jsou v této bakalářské práci zmapovány a následně zhodnoceny public relations aktivity on nvestiční platformy Portu analyzovaném roce 2021, který sám zakladatel Portu, Radim Krejčí, nazval rokem investičního boomu pro Portu a zároveň rokem, kdy společnost zaznamenala bezprecedentní růst. PR aktivity společnosti byly zkoumány z veřejně dostupných zdrojů, sociálních sítí společnosti, webových stránek a pomocí osobní komunikace s marketingovým manažerem společnosti, který se v Portu public relations věnuje. Výzkum je postaven na kvalitativní metodě případové studie a na kvantitativní obsahové ana a na dotazníkovém šetření u cílové skupiny společnosti. Metodologická část práce popisuje použité metody a jejich konkrétní uplatnění. Analyzovaná je úspěšnost tiskových zpráv v médiích, sentiment publikovaných mediálních obsahů o a čtenost publikovaných zmínek v roce 2021 o této investiční platformě s využitím nástroje závěru práce jsou tyto aktivity podle výsledků...
Komunikace britské královské rodiny v roce 2021 na sociální síti Instagram a její vliv na mínění generace Z
Hlavatá, Kateřina ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá vliv komunikace britské královské rodiny na Instagramu na mínění generace Z. Nejprve představuje teorii public relations a použití sociálních médií v rámci komunikační strategie, kde rovněž popisuje i jednu z nejvýznamnějších teorií PR, Cutlipovu a Centerovu teorii 7 C. Cílem práce je určit podíl komunikovaných témat na instagramovém profilu @theroyalfamily, zhodnotit kvalitu jejího obsahu a zjistit, jestli má nějaký vliv na mínění generace Z. Výzkum byl rozdělen do třech částí z důvodu různorodých výzkumných otázek; dotazníkového šetření, obsahové analýzy a subjektivní analýzy autorky.
Public relations v českém startupovém prostředí: případová studie společnosti Twisto
Zíka, Tadeáš ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations ve startupech. Cílem práce je identifikovat specifika public relations pro startupy, zejména ve srovnání s public relations pro tradiční korporace. Tímto práce začíná vyplňovat mezeru v akademickém zkoumání tohoto tématu, kterému se zatím nejen v České republice takřka nikdo nevěnuje. Práci lze rozdělit na dvě hlavní části. V té první, teoretické, autor hledá základní definiční znaky startupů, popisuje jejich fungování a stručně představuje historický vývoj tohoto typu podnikání v České republice. Zároveň stručně představuje obor public relations, zejména jejich definici a možná dělení. V závěru teoretické části autor představuje zahraniční literaturu týkající se tématu public relations ve startupech. Zatímco v Česku se literatura tímto tématem nezbývá vůbec, ani v zahraničí ji není mnoho. Druhá část práce, praktická, se zaměřuje na případovou studii společnosti Twisto, jednoho z prvních úspěšných českých startupů. Případová studie nejdříve představuje základní informace o společnosti, následuje kvantitativní analýza jejích mediálních zmínek a největší prostor je věnován hloubkovému rozhovoru s Janem Hustákem, PR manažerem Twista a majitelem PR agentury zaměřující se startupy, jehož předmětem jsou public relations aktivity Twista a...
Případová studie marketingové komunikace Crypto.com v rámci významných sportovních akcí
Kamiš, Kilián ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační výstupy kryptoměnové směnárny Crypto.com na významných sportovních akcích mezi lety 2021 a 2022. Jelikož problematika kryptoměn a blockchainu v současnosti není obecně známá, věnuje se jí teoretická část práce. V úvodních třech kapitolách představuji dle parametru tržní kapitalizace hlavní kryptoměny, které má Crypto.com ve svém portfoliu. Součástí exkurze do světa virtuálních měn je také vhled do podstaty fungování blockchainu a jeho potenciálního využití v marketingu. Praktická část je reprezentována obsahovou studií, která analyzuje mediální a sponzorská partnerství mezi Crypto.com a značkami na poli profesionálního sportu. Jednotlivé fragmenty jsou analyzovány primárně v návaznosti na výzkum společnosti Morning Consult, který mapoval vztah sportovních fanoušků ke kryptoměnám a blockchainu. Ve druhé části jsou vlastní obsahovou analýzou popsány reklamní výstupy konkurence z řad kryptoměnovcýh směnáren v rámci Super Bowlu z roku 2022 a jejich vliv na aktuální konkurenční postavení na trhu. Práce je zakončena doporučením a závěry, které plynou ze stanovených výzkumných otázek.
Femvertising v odvětví tělové kosmetiky v České republice
Kašperková, Tereza ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na trend femvertisingu v reklamách na tělovou kosmetiku v České republice. Femvertising je poměrně novým fenoménem využívaným v propagaci, který se snaží prezentovat pozitivní obrazy žen a vystupovat proti genderovým stereotypům. Cílem práce bylo zjistit, zda se prvky femvertisingu vyskytují, případně jakým způsobem, ve zvolených reklamách určených pro český trh z let 2019-2022. Za tím účelem pak byla realizována kvalitativní obsahová analýza, která ukázala, že se prvky femvertisingu vyskytují ve všech vybraných reklamních spotech a tři z nich bylo možné označit za zcela femvertisingové.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Ortová, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.