Název:
Sponzoring v individuálních sportech
Autoři:
Šimková, Johanka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] ŠIMKOVÁ, JOHANKA. Sponzoring v individuálních sportech. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucı́ práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami u sportovců z individuálních sportů, kteří nemají vlastního manažera. Práce zkoumá danou problematiku jak z pohledu sportovců hledajících sponzora, tak z pohledu firem, které sponzorskou podporu nabízejí. U sportovců je využito kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkové šetření, u zástupců firem je realizován kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je identifikace faktorů vedoucích k souladu mezi poptávkou a nabídkou sponzoringu. Na základě získaných výsledků z obou výzkumů jsou uvedena praktická doporučení pro sportovce.ŠIMKOVÁ, JOHANKA. Sponsorship in individual sports. Brno, 2019. Diploma thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. This master thesis focuses on sponsorship activities for athletes pursuing individual sports who do not have their own sport manager. The study investigates the issue from the perspective of both the athletes, looking for a sponsor, and the companies, offering the sponsorship opportunities. The athletes were questioned in a detailed survey while in-depth interviews were applied to address company representatives, aiming to determine factors leading to a match between the supply and the demand of the sponsorship. Based on outcomes of both surveys, practical recommendations for athletes are given in the thesis.
Klíčová slova:
sponsorship; sponzoring; sport; sportovní marketing; sportovní sponzoring; sports marketing; sports sponsorship