Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétního oddílu
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company a Specific Section
Autoři:
Buriánek, Tomáš ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy sportovního klubu. Podklady pro práci jsou čerpány jak z odborné literatury pro teoretickou část, tak z podkladů klubu pro část analytickou. V popisovaném klubu zastávám pozici marketingového specialisty, a tak si v části návrhové dovoluji navrhnout další možné kroky k dosažení cíle klubu. Podporou prodeje klubu jsou myšleny všechny jeho aktivity, které mají za úkol zaujmout a prodat jeho značku. Jednotlivé aktivity, které se obecně dají v rámci sportovního marketingu využít jsou obsahem teoretické části práce. Analytická část nabízí současný marketingový mix klubu, který v nedávné době prošel významnou změnou své značky. Závěr práce je zaměřen na mé návrhy, jež mají za cíl podpořit rebranding klubu v rámci jeho okolí.
This Bachelor thesis deals with the issue of sales promotion and advertising of a sports club. The supporting documents for the work are drawn from both the specialist literature for the theoretical part and the club's supporting documents for the analytical part. In the described club I hold the position of marketing specialist, so in the design section I take the liberty of suggesting further possible steps to achieve the club's objective. Supporting the sale of the club means all its activities to take on and sell its brand. Individual activities that can generally be used in sports marketing are the content of the theoretical part of the work. The analytics section offers a contemporary marketing mix of a club that has recently undergone a major brand change. The conclusion of the work is focused on my proposals, which aim to promote the rebranding of the club within its environs.
Klíčová slova:
korfbal; marketingová komunikace; podpora prodeje; propagace; reklama; sport; sportovní marketing; advertising; korfball; marketing communication; promotion; sales promotion; sport; sports marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211313