Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace DFL a Bundesligy
Kaminski, David ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce rozebírá sportovní marketingové strategie využívané německou Bundesligou a jejím řídícím orgánem, Deutsche Fußball Liga (DFL), s důrazem na komunikační kanály a srovnávací analýzu s klíčovými evropskými soupeři. V první části práce jsou rozebrány teoretické základy sportovního marketingu, marketingový mix ve sportu a cílové skupiny, poté následuje historický kontext Bundesligy a vzniku DFL. Následně je zkoumána komunikační strategie DFL pro sezónu 2021/22 se zaměřením na kanály, jako jsou sociální sítě, webové stránky, mediální komunikace a DFL Magazin. Je provedeno srovnání marketingových strategií anglické Premier League, španělské La Ligy, italské Serie A a francouzské Ligue 1 s cílem identifikovat jedinečné silné stránky DFL a oblasti, které je možné zlepšit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.