Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Pleskačová, Andrea ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se soustředí on-line marketingovou komunikaci cateringové firmy. Práce je strukturována do dvou částí - teoretická a praktická část. Teoretická část se zaměřuje na přehled teoretických poznatků vztahujících se k tématu. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a návrhovou část. Analytická část se zaměřuje na provádění analýz marketingového mixu, současných webových stránek a metodu domu kvality. Poslední část práce se pak zaměřuje na formulování konkrétních návrhů, které vycházejí z výsledků provedených analýz.
Online marketing ve vybrané společnosti
VRTALOVÁ, Petra
Tématem diplomové práce je online marketing ve vybrané společnosti. Konkrétně se jedná o společnost Koh-i-noor Hardtmuth a.s. se sídlem v Českých Budějovicích. Hlavním cílem této práce je charakterizovat online marketing ve vybrané společnosti a na základě vybraných analýz navrhnout zlepšení současného stavu. K dosažení tohoto cíle bylo provedeno dotazníkové šetření na území České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit především povědomí veřejnosti a získat ucelený přehled o marketingových aktivitách společnosti Koh-i-noor Hardtmuth v online prostředí. Nejen z těchto zjištění, ale i na základě osobních rozhovorů se členy marketingového a vývojového oddělení dané společnosti je sestaven hlavní návrh práce. Pro vyčíslení nákladů na uvedený návrh byla oslovena nezávislá IT společnost, se kterou byly provedeny individuální konzultace o možném postupu implementace a stanoven rozpočet. Následná uvedená doporučení se týkají oblastí online marketingových nástrojů, které společnost Koh-i-noor Hardtmuth v současné době využívá. V poslední části práce jsou uvedena rozšířená doporučení pro budoucí rozvoj společnosti Koh-i-noor Hardtmuth se zaměřením na nástroje komunikačního mixu pro oblasti Online Public Relations, Online Direct Marketing, Internetová podpora prodeje a Internetová online reklama.
Online marketingová komunikace vybraného sportovního klubu
Matušková, Romana ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Online marketingová komunikace vybraného sportovního klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je navrhnout opatření na zlepšení a modernizaci marketingové komunikace klubu FbŠ Bohemians v online prostředí, a to na základě identifikace problematických oblastí a nedostatků současné marketingové komunikace. Metody: V práci byla použitá kvalitativní metoda sběru dat. Konkrétně byl uskutečněný polo-strukturovaný rozhovor s ředitelem marketingu a následně tři další polo-strukturované rozhovory s fanoušky vybraného klubu. Mimo rozhovory byla provedena také analýza sociálních sítí a webové stránky klubu. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je návrh opatření ke zlepšení online marketingové komunikace v klubu. Mezi nejdůležitější návrhy patří zlepšení psaní článků, především těch, které jsou vydávány po zápase dále používání Facebook stories a publikování většího množství obsahu formou kratšího videa. Návrhy na zlepšení vycházejí ze zjištěných nedostatků, které vyplynuly z provedeného kvalitativního výzkumu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, online marketingová komunikace, florbal, sportovní klub
Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě
Hrdlička, Michal ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou vytvořit komunikační plán pro sezonu 2022/2023. Tento plán povede ke správnému využití sociálních sítí, ale také k rozšíření obsahu a větší aktivaci partnerů. Metody: Pro zhodnocení současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích byly využity metody kvalitativního charakteru. Konkrétněji roční analýza sociálních sítí, polo strukturovaný rozhovor se správcem sociálních sítí a analýzy poskytnutých statistik ze sociálních sítí. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je komunikační plán skrze sociální sítě hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou pro sezonu 2022/2023. Nově vytvořený komunikační plán je zaměřen jak na nízkou finanční nákladnost, jelikož hokejový klub do marketingové komunikace na sociálních sítích dává minimální finanční částky, tak především na hlavní chyby, které klub v současné chvíli na sociálních sítích dělá (nerozlišuje příspěvky na Facebooku a Instagramu, monotónní obsah, nulové zapojení partnerů klubu, absence komunikace v letním období a nepoužívání hashtagu na sociální síti Instagram). V komunikačním plánu jsou popsány...
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Svobodová, Anežka ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku online marketingové komunikace společnosti Sýry & Vína Večerka. Věnuje se především podpoře prodeje a reklamě. Práce se zakládá na poznatcích popsaných v první, teoretické části práce. Analytická část zkoumá a vyhodnocuje současný stav společnosti, konkurenčních firem a na závěr je doplněná o marketingový výzkum. Na základě získaných výsledků analýz jsou navrženy změny na úpravu online marketingové komunikace.
On-line marketing communication
Štrama, Natália ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the proposal of a suitable online marketing communication for a selected agricultural company. Its goal is to define the basic concepts of the problem, analyse the internal and external environment of the company, their competition and design an effective use of tools in a selected company. The beginning of the thesis is devoted to defining the basic concepts of online marketing. The work also characterizes the online marketing tools that currently exist. The second part of the thesis is devoted to analyses such as SWOT, PEST, competition analysis, and their use of online marketing tools. The conclusion of the thesis consists of proposals for online marketing communication for AGRO-REAL, s.r.o.
On-line Marketing Communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis is focused on describing marketing communication of the chosen company, it also concerns suggestions to improve this communication, which is based on processing the knowledge from the analytical part. The main goal of this thesis is to design proper tools of this communication, which should lead to completing the secondary goal of this thesis which is raising awareness about the company.
On-line marketingová komunikace
Skřivánková, Lucie ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci společnosti Hustopečská mandlárna s.r.o. V první části diplomové práce jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analytické části, kde jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Součástí je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního přístupu. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny vhodné návrhy on-line marketingové komunikace vedoucí ke zlepšení komunikace společnosti s veřejností.
On-line marketingová komunikace
Dobešová, Michaela ; BA, Adriana Šilarová, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu vhodné online marketingové komunikace vybrané společnosti. Úvodem práce bude představena teoretická část zabývající se vymezení několika důležitých pojmů. Na ni navazuje analýza současného stavu spočívající v analýze prostředí společnosti, marketingového a komunikačního mixu se zaměřením na online marketingovou komunikaci a provedení marketingového výzkumu. Na základě předchozích částí práce budou vypracovány vlastní návrhy řešení vhodné online marketingové komunikace této společnosti.
On-line marketing communication
Harea, Victoria ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis analyzes the online marketing communication of Foreigners s. r. o. company during the pandemic of SARS-CoV-2. The theoretical part is dedicated to general principles regarding the significance and different types of digital marketing. The analytical part consists of analysis of company’s current state, internal and external analyses of digital marketing communication as well as a competitive benchmarking for their validation through comparison. The results are complemented by statistical data extracted from Google Analytics tool and distributed accordingly in SWOT analysis. The last part of the thesis proposes appropriate online marketing solutions based on the results from the analytical part.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.