Název: On-line marketingová komunikace
Překlad názvu: On-line marketing communication
Autoři: Štrama, Natália ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: competition analysis; digital marketing tools; marketing mix; Online marketing communication; PEST analysis; SWOT analysis; analýza konkurence; digitální marketingové nástroje; marketingový mix; Online marketingová komunikace; PEST analýza; SWOT analýza

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207032

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-504579


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet