Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Skřivánková, Lucie ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci společnosti Hustopečská mandlárna s.r.o. V první části diplomové práce jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analytické části, kde jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Součástí je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního přístupu. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny vhodné návrhy on-line marketingové komunikace vedoucí ke zlepšení komunikace společnosti s veřejností.
Návrh změn/doplnění marketingové komunikace konkrétní papírny
Skřivánková, Lucie ; Domanižová, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace vybrané společnosti. Jedná se o společnost Ruční papírna Velké Losiny a.s. Na základě provedených analýz současného stavu jsou navrženy změny, které by měly vést ke zvýšení povědomí společnosti a následnému zvýšení potenciálních zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.