| |
|
Řízení spolupráce se zákazníky
Hanzlík, Tomáš ; Ondrůšek, Jan (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářská práce, zabývající se řízením vztahů se zákazníky, budou teoretická východiska a podklady pro praktické řešení návrhu změn v CRM systému ve společnosti Internova - CZ GmbH, spol. s r.o., které mají pomoci při udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky a hledání zákazníků nových. Analýza současného stavu podniku bude provedena z podrobné analýzy jednotlivých prvků CRM, dále pak SWOT analýzy podniku a výsledků měření a měření úrovně vztahů se zákazníky metodou CRACK. Z ní pak vyplývají jednotlivé návrhy na řešení problému.
|
| |
|
Uplatnění marketingu v řízení firem
Šeda, Marek ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována charakteristice CRM koncepce a souvisejících pojmů. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové komunikace a řízení vztahů se zákazníky. Na základě výsledků z této analýzy jsou formulována doporučení, která by měla přispět ke zlepšení situace ve zkoumané obchodní společnosti.
|
| |
|
Business Plan for Small Business Development
Vantroba, Štefan ; Grigušová, Kamila (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to propose a business plan for development of small business. First part introduces small business from a theoretical perspective. Next the company and its business environment is assessed and an adoption of customer relationship management practices (CRM) and software among small businesses is examined. In the last part author proposes new business plan for simple CRM web service Zakaznici.eu and further specifies the development of a project.
|
|
Návrh na zlepšení vztahů se zákazníky internetového obchodu
Jansa, Jakub ; Beroun, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě pneumatiky.cz. Tento obchod patří do skupiny obchodů patřící společnosti Onio s.r.o. V teoretické části se věnuje marketingu, segmentaci trhů, konkurenci, marketingovému mixu a řízení vztahů se zákazníky. V analytické části se zabývá vlastní analýzou současného stavu společnosti. Závěrečná část je pak věnována návrhům na zlepšení společnosti v oblasti marketingu a hlavně v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
|
|
Návrh subsystému CRM firemního informačního systému
Honajzer, Martin ; Zbořil, Miroslav (oponent) ; Lacko, Branislav (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl zanalyzovat a navrhnout model, podle kterého by vývojový tým byl schopen vytvořit plně funkční CRM modul informačního systému pro potřeby společnosti, která se zabývá nabídkou počítačových školení. Pomocí UML diagramů určí funkce, které bude modul nabízet a také způsob, kterým tyto funkce budou uživateli přístupné. V jazyce SQL pak naznačí některé z možností, jak bude program pracovat s databází.
|
|
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Frejková, Daniela ; Karlíček, Miroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM). MO i CRM jsou neustálým předmětem zájmu akademiků i praktiků, neboť jsou považovány za významné pro zajištění dlouhodobého úspěchu firem. Překvapivé je, že tyto dva strategické koncepty byly zkoumány odděleně. Chybí zde výzkum, který by systematicky analyzoval případné souvislosti mezi MO a CRM. Hlavním cílem práce je posoudit existenci souvislostí mezi koncepcí MO a koncepcí CRM. Práce byla vypracována na základě jak výzkumu sekundárního, tak výzkumů primárních. Pro získání komplexního pohledu na řešenou problematiku byly použity kvalitativní i kvantitativní metody. Hlavní primární výzkum této práce byl proveden pomocí dotazníkového šetření u firem z oblasti letectví v České republice. K naplnění dílčích cílů přispělo testování hypotéz. Předkládané výsledky představují cenný příspěvek k prohloubení znalostí o koncepcích MO a CRM. Byly odhaleny souvislosti mezi MO a CRM. Dále byl navržen a ověřen nástroj pro měření CRM a určena míra využití MO a CRM v analyzovaných firmách. Také byly identifikovány bariéry implementace MO a CRM, protože problémem zůstává skutečná aplikace těchto koncepcí v praxi firem. Byly formulovány závěry a doporučení a zdůrazněny přínosy pro teorii, praxi a oblast pedagogickou. Závěry práce poskytují příležitost k dalším výzkumům.
|
| |