Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku
Uhlířová, Jana ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Objasňuje pojmy oblasti konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Zkoumá společnost Mironet.cz, jež se specializuje na prodej zařízení informačních technologií, a analyzuje okolí podniku. Na základě analýz navrhuje opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy.
Řízení spolupráce se zákazníky
Hanzlík, Tomáš ; Ondrůšek, Jan (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářská práce, zabývající se řízením vztahů se zákazníky, budou teoretická východiska a podklady pro praktické řešení návrhu změn v CRM systému ve společnosti Internova - CZ GmbH, spol. s r.o., které mají pomoci při udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky a hledání zákazníků nových. Analýza současného stavu podniku bude provedena z podrobné analýzy jednotlivých prvků CRM, dále pak SWOT analýzy podniku a výsledků měření a měření úrovně vztahů se zákazníky metodou CRACK. Z ní pak vyplývají jednotlivé návrhy na řešení problému.
Využití finančních a ekonomických ukazatelů v podniku.
Chromčík, Tomáš ; Knopová, Vlasta (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím finančních a ekonomických ukazatelů v podniku. Práce se zaměřuje na posouzení výkonnosti firmy na základě ekonomických a finančních ukazatelů a vychází především z účetních výkazů rozvahy a výkazu zisku a ztrát. Práce předkládá možné návrhy a opatření vedoucí ke zvýšení výkonnosti firmy.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Šeda, Marek ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována charakteristice CRM koncepce a souvisejících pojmů. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové komunikace a řízení vztahů se zákazníky. Na základě výsledků z této analýzy jsou formulována doporučení, která by měla přispět ke zlepšení situace ve zkoumané obchodní společnosti.
Návrh CRM systému pro společnost Zemědělská technika BOSKO a.s.
Weiserová, Monika ; Weiser, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Zemědělská technika BOSKO, a.s. V teoretické části se zaměřuje na marketing, B2B trhy a řízení vztahů se zákazníky (CRM). Analytická část se zaměřuje na zhodnocení současného stavu společnosti. Poslední část práce zahrnuje návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
Business Plan for Small Business Development
Vantroba, Štefan ; Grigušová, Kamila (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to propose a business plan for development of small business. First part introduces small business from a theoretical perspective. Next the company and its business environment is assessed and an adoption of customer relationship management practices (CRM) and software among small businesses is examined. In the last part author proposes new business plan for simple CRM web service Zakaznici.eu and further specifies the development of a project.
Návrh na zlepšení vztahů se zákazníky internetového obchodu
Jansa, Jakub ; Beroun, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě pneumatiky.cz. Tento obchod patří do skupiny obchodů patřící společnosti Onio s.r.o. V teoretické části se věnuje marketingu, segmentaci trhů, konkurenci, marketingovému mixu a řízení vztahů se zákazníky. V analytické části se zabývá vlastní analýzou současného stavu společnosti. Závěrečná část je pak věnována návrhům na zlepšení společnosti v oblasti marketingu a hlavně v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
Návrh subsystému CRM firemního informačního systému
Honajzer, Martin ; Zbořil, Miroslav (oponent) ; Lacko, Branislav (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl zanalyzovat a navrhnout model, podle kterého by vývojový tým byl schopen vytvořit plně funkční CRM modul informačního systému pro potřeby společnosti, která se zabývá nabídkou počítačových školení. Pomocí UML diagramů určí funkce, které bude modul nabízet a také způsob, kterým tyto funkce budou uživateli přístupné. V jazyce SQL pak naznačí některé z možností, jak bude program pracovat s databází.
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Frejková, Daniela ; Karlíček, Miroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM). MO i CRM jsou neustálým předmětem zájmu akademiků i praktiků, neboť jsou považovány za významné pro zajištění dlouhodobého úspěchu firem. Překvapivé je, že tyto dva strategické koncepty byly zkoumány odděleně. Chybí zde výzkum, který by systematicky analyzoval případné souvislosti mezi MO a CRM. Hlavním cílem práce je posoudit existenci souvislostí mezi koncepcí MO a koncepcí CRM. Práce byla vypracována na základě jak výzkumu sekundárního, tak výzkumů primárních. Pro získání komplexního pohledu na řešenou problematiku byly použity kvalitativní i kvantitativní metody. Hlavní primární výzkum této práce byl proveden pomocí dotazníkového šetření u firem z oblasti letectví v České republice. K naplnění dílčích cílů přispělo testování hypotéz. Předkládané výsledky představují cenný příspěvek k prohloubení znalostí o koncepcích MO a CRM. Byly odhaleny souvislosti mezi MO a CRM. Dále byl navržen a ověřen nástroj pro měření CRM a určena míra využití MO a CRM v analyzovaných firmách. Také byly identifikovány bariéry implementace MO a CRM, protože problémem zůstává skutečná aplikace těchto koncepcí v praxi firem. Byly formulovány závěry a doporučení a zdůrazněny přínosy pro teorii, praxi a oblast pedagogickou. Závěry práce poskytují příležitost k dalším výzkumům.
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.