Název: Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Překlad názvu: Market Orientation and Customer Relationship Management
Autoři: Frejková, Daniela ; Karlíček, Miroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bariéry implementace; CRM; high-tech; letectví; metoda měření CRM; tržní orientace; řízení vztahů k zákazníkům; aerospace; barriers to implementation; CRM; CRM measurement method; Customer Relationship Management; high-tech; Market Orientation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/36114

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-558446


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet