Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Deník Echo24
Schoberová, Kristýna ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Tato práce pojednává o internetovém deníku Echo24. Jedná se o nově zřízený portál, a tak se zde zaměřuji na okolnosti jeho vzniku, které jsou nestandardní a zajímavé. Spolu s vlastnickou strukturou jsou zde představeni i autoři a redaktoři projektu. V teoretické části se práce také zabývá výhodami publikování online v porovnání s tištěnými médii. Věnuji se zde i některým problémům internetových zpráv. Dále se práce zabývá různými pohledy na zpravodajskou objektivitu, jejími jednotlivými složkami a možnostmi zkoumání. V praktické části je deník porovnáván s dalšími internetovými novinami, které jsou dostupné také jen na webu, a to nejen z hlediska vnímání jejich obsahu ze strany čtenářů. Práce se také věnuje formě prezentace informací s ohledem na dodržování jedné ze zpravodajských hodnot - objektivity. Zajímá se také o množství prostoru poskytnutého pro vyjádření kritizovaného subjektu zpráv, protože se jedná o jeden z ukazatelů nestrannosti. Dále jsou zde formou dotazníku ověřeny rozšíření povědomí o projektu a důvěra v jeho apolitičnost u různých skupin obyvatel.
Módní bloggeři z pohledu osobního brandingu a jejich role názorových vůdců
Marková, Kateřina ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu módních blogů z pohledu jejich osobní značky a role názorového vůdce. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je módní bloger, názorový vůdce a osobní značka. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní deskriptivní analýzy vybraných módních blogerů s cílem určit některé ze způsobů, jakými se módní blogeři mohou prezentovat a určit společné znaky, které jsou klíčové pro jejich úspěšnost. Pozornost je věnována také jejich roli názorového vůdce, která je zkoumána a rozvíjena za pomoci dotazníkového šetření mezi samotnými čtenáři. Důležitou součástí je i pohled ze strany expertů, který je zjišťován za pomoci rozhovorů. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky, kterým předchází stručná prognóza módních blogů do budoucna.
Sociální média a jejich role při informování o Egyptské revoluci
Švejda, Josef ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
(abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociálních médií v kontextu Egyptské revoluce v roce 2011. Cílem práce je nabídnout dva různorodé pohledy na vnímání role sociálních médií jako jedněch z faktorů politických a společenských změn v Egyptě. První část práce se věnuje faktické prodemokratické roli sociálních médií vyplývající z online činnosti egyptské aktivistické sféry. Ta se začala výrazněji formovat s rozvojem blogů a následně i Facebooku a Twitteru. Druhá část práce nabízí pohled na zapojení sociálních médií do Egyptské revoluce 2011 skrze tvrdá data. Prostřednictvím analýzy dvou globálních a jednoho českého zpravodajského online serveru byl zkoumán výskyt zmínek o činitelích souvisejících se sociálními médii a online aktivismem v Egyptě. Výsledky nabízejí představu o tom, jaký jim byl poskytnut prostor v online zpravodajství v kontextu přelomových událostí v Egyptě.
Etická úskalí občanské žurnalistiky
Firbacherová, Pavla ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Cílem práce je zmapovat občanskou žurnalistiku na blozích v českém prostředí. Zabývá se dodržováním kodifikovaných pravidel pro blogery online médií Respekt.cz, Aktuálně.cz, Idnes.cz, Lidovky.cz a Ihned.cz. Seznamuje s body, které jsou nejčastěji blogery porušovány. Představuje ukázkové případové studie, kdy se autor příspěvku dopustil rozporu s etickým kodexem, a rozebírá je. Pro práci je klíčové vymezení etického rámce a občanské žurnalistiky se vznikem nových médií a jejich proměnami. Nová média dává do historického kontextu a seznamuje s dalšími platformami občanského žurnalismu využívanými v České republice a upozorňuje na rizika v internetovém prostoru. Dominantní část práce se věnuje komparaci a průniku etických kodexů jmenovaných online médií. Na základě rozhovorů s administrátory seznamuje s koncepty a charakteristikou zkoumaných blogů. Srovnává kodexy s požadavky na profesionální novináře.
Marketingová komunikace módních značek na českých internetových blozích
Hnídková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zachycení vývoje fenoménu módních blogů na území České republiky se zaměřením na využití této platformy k marketingové komunikaci zejména oděvních a kosmetických značek. Cílem je pomocí deskriptivní analýzy popsat nejčastější metody marketingové komunikace využívající k propagaci autory blogů jakožto názorové vůdce, průnik této komunikace do autorských obsahů blogů a také analyzovat reakce čtenářů na takové obsahy. V první kapitole se věnuji obecné charakteristice módních blogů, druhá část je věnována vzniku a vývoji tohoto fenoménu v zahraničních státech a jeho vlivu na demokratizaci módy. Třetí část pojednává o hlavních bodech, které mají zásadní vliv na vývoj módních blogů na území České republiky, což umožnilo rozvoj marketingového využití tohoto média. Ve čtvrté části se zabývám autory blogů a jejich pozicí názorových vůdců, kteří jsou efektivně využíváni pro šíření znalosti značky. Další část je zaměřena na samotný způsob komunikace blogerů se čtenáři a jejich následnou reakci na sponzorovaný obsah. Závěrem jsou shrnuty hlavní poznatky a součástí přílohy je obrazová dokumentace showroomu značky H&M jakožto prostředí, které je touto firmou využíváno ke komunikaci s blogery.
Transformace části domácí blogosféry z formy osobních záznamů do jednoho ze segmentů české žurnalistiky
Stratilík, Ondřej ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
3 Bibliografický záznam Stratilík, Ondřej: Transformace části domácí blogosféry z formy osobních záznamů do jednoho ze segmentů české žurnalistiky, Praha, Karlova Univerzita, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, 2011 Počet znaků: 121 023 Anotace: Má diplomová práce se prioritně zaměřuje na dnešní podobu a využití části blogů v rámci českého internetu. Zaměřuje se však i na jejich vývoj ve světě i v České republice, jejich autory, internetovou žurnalistiku, její amaterizaci a rozvoj blogů pod hlavičkou zavedených médií. Důležitým bodem je i spor klasických médií a takzvaných nových médií, za jejichž rozvojem stojí rozšíření internetu. Jak na tento fenomén klasická média zareagovala a jak se mu podřídila. Hlavním materiálem jsou výzkumy mezi českými novináři, firmami a administrátory blogů, které mají zjistit, zda se blogy v roce 2011 používají i jako zdroje informací, nástroje k firemní propagaci a PR a jak se vlastně z běžného uživatele internetu může stát bloger. Výzkumy tedy mají potvrdit či vyvrátit tezi, že blogy nepřinášejí témata vhodná už jen pro okruhu jejich stálých čtenářů a diskutérů, ale že jsou dostatečně atraktivní i pro redaktory českých médií, a stávají se tak součástí české žurnalistiky a mediálního trhu. Diplomová práce by měla dokázat a popsat proces, v...
Konstrukce účastníků politické komunikace v českých internetových periodicích
Nejedlá, Tereza ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce "Konstrukce účastníků politické komunikace v českých internetových periodicích" zachycuje způsob, jakým české zpravodajské servery zobrazují ve svém zpravodajství realitu, jak ji přetvářejí a konstruují podle vlastních potřeb. Pomocí analýzy dvou významných českých událostí roku 2008 - kauzy pražských kulturních grantů a kauzy podpisu rámcové smlouvy o americkém radaru na území České republiky - popisuje nejen konkrétní rámce, do nichž internetové deníky zařazují účatníky mediální komunikace, ale snaží se také obecněji popsat jejich celkové prostředí, včetně toho, jakým způsobem využívají ve zpravodajství audiovizuální prvky, jaké jsou jejich zdroje a jak jejich práci ovlivňuje fenomén občanské žurnalistiky a blogerství.
Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR
Kalinová, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Černý, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR se zabývá analýzou současné komunikace společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická se zaměřuje na vysvětlení pojmů komunikace, marketingové komunikace jako součásti marketingového mixu a především specifikací sociálních médií. Druhá, praktická část obsahuje rozbor současné komunikace společnosti a provádí analýzu komunikace s využitím sociálních médií. Na závěr je provedeno vyhodnocení potenciálního využití sociálních médií v komunikační strategii společnosti SAP ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.