Název: Marketingová komunikace módních značek na českých internetových blozích
Překlad názvu: Marketing Communication of Fashion Brands in Czech Online Blogs
Autoři: Hnídková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blogosféra; blogy; módní blogy; módní značky; nová média; názoroví vůdci; blogosphere; blogs; fashion blogs; fashion brands; new media; opinion leaders

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38319

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302574


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet