Název: Módní bloggeři z pohledu osobního brandingu a jejich role názorových vůdců
Překlad názvu: Fashion bloggers from the view of the personal branding and their role of opinion leaders
Autoři: Marková, Kateřina ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blogosféra; blogy; módní blogy; názoroví vůdci; nová média; online marketing; osobní branding; sociální sítě; blogosphere; blogs; fashion blogs; new media; online marketing; opinion leaders; personal branding; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64708

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333846


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet