Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Potenciální vliv finančních pravidel na ekonomické chování klubů z LaLigy a Premier League na přestupovém trhu
Knop, Gerhard Benjamin ; Krause, Veronika (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Potenciální vliv finančních pravidel na ekonomické chování klubů z LaLigy a Premier League na přestupovém trhu Cíle: Cílem práce je zhodnocení potenciálního vlivu pravidel FFP na ekonomické chování klubů ze španělské LaLigy a anglické Premier League na přestupovém trhu. Metody: V práci jsou použity kvalitativní metody, konkrétně hloubková analýza dokumentů a komparace dokumentů a finančních ukazatelů. Dále byl proveden Chowův test. Výsledky: Po provedení výzkumu bylo dosaženo závěru, že pravidla FFP pozitivně ovlivňují ekonomické chování klubů ze španělské LaLigy a anglické Premier League na přestupovém trhu z hlediska jejich finanční udržitelnosti. Klíčová slova: finanční pravidla, Financial Fair Play, LaLiga, Premier League, přestupový trh
Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech
Škvárová, Kateřina ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech Cíle: Hlavním cílem této práce je zmapovat situaci v oblasti strategické práce se značkou a také k ní se vztahující oblasti ve vybraných českých profesionálních fotbalových klubech. Metody: V práci byla využita metoda kvalitativního výzkumu, která byla zastoupena dotazníkovým šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnily kluby FORTUNA:LIGY a také vybrané kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. V šetření bylo využito široké spektrum typů otázek, aby došlo k co nejpřesnějšímu zmapování situace v oblastech vztahujících se k tématu ve fotbalových klubech. Výsledky: Práce umožnila zmapování oblasti strategické práce se značkou v českých profesionálních fotbalových klubech. Poskytuje rovněž náhled klubů na oblasti vztahující se k tématu a možnost vyjádřit svůj postoj k potenciálu značky v příslušném klubu stejně jako náhled na své slabé a silné stránky. Klíčová slova: sportovní marketing, brand, fotbal, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, Ligová fotbalová asociace
Media protokoly pro fotbalové stadiony v rámci nejvyšší fotbalové ligy ČR
Bohuslav, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Media protokoly pro fotbalové stadiony v rámci nejvyšší fotbalové ligy ČR Cíle: Cílem této práce je vytvořit Media protokol pro klub FK Mladá Boleslav. Media protokol je dokument, který obsahuje klíčové informace a pravidla pro zástupce médií na daném stadionu během zápasového dne v rámci nejvyšší české fotbalové soutěže. Struktura Media protokolu bude zároveň sloužit jako vzor pro ostatní kluby účinkující v této soutěži. Metody: Struktura Media protokolu byla vytvořena na základě analýzy veřejných a interních dokumentů. Informace obsažené v Media protokolu byly získány na základě polostrukturovaného rozhovoru. Tyto informace byly poté doplněny o graficky upravené fotografie, které byly pořízeny během zápasu nejvyšší české fotbalové soutěže a upraveny v programu Adobe Photoshop. Výsledky: Výsledkem této práce je Media protokol pro klub FK Mladá Boleslav, který se skládá ze sedmi sekcí, jež jsou určeny pro zástupce médií. Jednotlivé sekce poté obsahují relevantní informace a pravidla týkající se mediální infrastruktury na stadionu FK Mladá Boleslav. Finální podoba protokolu byla schválena členy Ligové fotbalové asociace a členy klubu FK Mladá Boleslav. Vytvořená struktura protokolu bude v budoucnu sloužit ostatním klubům české nejvyšší fotbalové soutěže jako šablona. Kluby tak budou schopny,...
Cultural Evolution of E-sports: Content, Context and Culture
Straka, Václav ; Reich, Pavel (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with issues of eSports and cultural expressions associated with them. eSport is a term describing playing video games on a professional level. The aim of this thesis is to describe the evolution of the eSport community and the current status of this community in countries where eSports are the most popular. The introductory chapter focuses on the historical development of eSports and the subsequent creation of the professional player base as it exists now. The following chapter describes the status of eSports and the public attitude to them in countries where professional gaming is popular. The next chapter specifies genres of video games that are played as an eSport. Each genre is characterized by its development and features including the examples of the most popular games. Subsequently, the thesis discusses the current profile of a professional eSport player as well as the process of becoming one. It further delves into the representation of gender and race when talking about the eSports industry. The last part of the thesis deals with the cultural framework of video games and the categorisation of eSports.
Fenomén fotbalu
Půček, Ondřej ; Pavlová, Jana (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
I přes úbytek hráčů zůstává fotbal na vesnicích důležitým faktorem společenského života a hřiště samotné je výrazným prostorem se svým vlastním folklórem srovnatelným s historickou návsí. Návrh pracuje s existujícími identitami v mikroregionu kolem řeky Litavy, které využívá při vytváření nové soutěže - Litava ligy.
Posouzení informačního systému pro organizaci turnajů a lig v e-sportech a návrh změn
Šímová, Kateřina ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou informačního systému určeného k organizování turnajů lig v e-sportech. Jejím účelem je navrhnout změny v informačním systému organizace. Za účel si také klade vybrat vhodné turnajové systémy a systémy žebříčků pro implementaci v informačním systému a do požadavků na systém zahrnout poznatky získané od hráčů. Tato práce hledá rizika, která existují v současném stavu informačního systému, a navrhuje na ně opatření.
Projekt – Středoškolská sportovní liga
Novotný, Dominik ; Antoš, Petr (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření konceptu středoškolské sportovní ligy v České republice a na její praktické využití. Práce zobrazuje všechny potřebné informace k vytvoření sportovní ligy na středních školách. Je zde analyzován současný stav středoškolských lig a navrhována vlastní řešení.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Zezula, Vojtěch ; Doležal, Tomáš (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh modernizace marketingové strategie, která je tvořena za pomocí dat získaných z předešlého ročníku Moravské ligy Taekwon-Do ITF. Úvodní část práce obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná ke zpracování praktické části. Objasňuje terminologii marketingu, marketingové strategie. Praktická část je následně tvořena analýzou předchozího ročníku, přičemž výsledky slouží jako podklady pro samotnou inovaci marketingové strategie.
Změna diskurzu strany Liga a Hnutí pěti hvězd po volbách v roce 2018 v Itálii
Vaněček, Vojtěch ; Mejstřík, Martin (vedoucí práce) ; Kasáková, Zuzana (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá změnou diskurzu dvou populistických stran v Itálii po parlamentních volbách v roce 2018. Jedná se o komparativní studii, která zkoumá fenomén populismu na příkladu Hnutí pěti hvězd (M5S) a Ligy (LN). Tato strana a hnutí jsou vnímány jako populistické a v řadě otázek se nacházejí na odlišných stranách politického spektra. LN a M5S spolu vytvořily vládnoucí koalici po volbách v roce 2018. Cíl práce je zaměřen na komparaci vývoje a analýzu proměn vybraných aspektů populismu těchto subjektů v letech společné vlády. Snahou je určit postavení LN a Hnutí pěti hvězd v politickém spektru, určit jakým způsobem se jejich politiky překrývají s důrazem na období přechodu z opozice do vlády.
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Jechová, Dominika
Cílem této bakalářské práce je na základě primárního výzkumu navrhnout změny a i novace, které zefektivní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části literární rešerše a analytické části. Literární rešerše se věnuje pojmům marketingová komunikace, nezisková organizace a sociální marketing. V analytické části je pak popsána činnost neziskové organizace Liga vozíčkářů, z.ú. a její analýza současných nástrojů marketingové komunikace. Následuje kvantitativní a kvalitativní výzkum na základě, jehož je organizaci navrženo doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.