Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech
Škvárová, Kateřina ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech Cíle: Hlavním cílem této práce je zmapovat situaci v oblasti strategické práce se značkou a také k ní se vztahující oblasti ve vybraných českých profesionálních fotbalových klubech. Metody: V práci byla využita metoda kvalitativního výzkumu, která byla zastoupena dotazníkovým šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnily kluby FORTUNA:LIGY a také vybrané kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. V šetření bylo využito široké spektrum typů otázek, aby došlo k co nejpřesnějšímu zmapování situace v oblastech vztahujících se k tématu ve fotbalových klubech. Výsledky: Práce umožnila zmapování oblasti strategické práce se značkou v českých profesionálních fotbalových klubech. Poskytuje rovněž náhled klubů na oblasti vztahující se k tématu a možnost vyjádřit svůj postoj k potenciálu značky v příslušném klubu stejně jako náhled na své slabé a silné stránky. Klíčová slova: sportovní marketing, brand, fotbal, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, Ligová fotbalová asociace
Analýza videoobsahu fotbalových klubů na sociálních sítích
Škvárová, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Analýza videoobsahu fotbalových klubů na sociálních sítích Cíle: Hlavním cílem této práce je zmapování, zhodnocení a komparace práce s videoobsahem vybraných fotbalových klubů z FORTUNA:LIGY na sociálních sítích. Dále také zmapování, zhodnocení a komparace celkové práce klubů na sociálních sítích. Metody: V této práci byla využita metoda obsahové analýzy videoobsahu v kombinaci s online pozorováním sociálních sítí a následnou komparací zjištěných hodnot mezi kluby. Metody byly aplikované v rozmezí 2 měsíců až 1 roku. Výsledky: Práce poskytuje kompletní a detailní zmapování práce s videoobsahem a sociálními sítěmi v české nejvyšší fotbalové soutěži. Umožňuje detekovat slabá i silná místa, které do budoucna umožňují vytvoření propracovaných doporučení pro jednotlivé kluby. Základní návrhy pro doporučení byly zahrnuty i do této práce. Klíčová slova: český fotbal, Fortuna liga, Ligová fotbalová asociace, marketingová komunikace

Viz též: podobná jména autorů
2 Škvárová, Karolina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.