Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Zezula, Vojtěch ; Doležal, Tomáš (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh modernizace marketingové strategie, která je tvořena za pomocí dat získaných z předešlého ročníku Moravské ligy Taekwon-Do ITF. Úvodní část práce obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná ke zpracování praktické části. Objasňuje terminologii marketingu, marketingové strategie. Praktická část je následně tvořena analýzou předchozího ročníku, přičemž výsledky slouží jako podklady pro samotnou inovaci marketingové strategie.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Zezula, Vojtěch ; Doležal, Tomáš (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh modernizace marketingové strategie, která je tvořena za pomocí dat získaných z předešlého ročníku Moravské ligy Taekwon-Do ITF. Úvodní část práce obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná ke zpracování praktické části. Objasňuje terminologii marketingu, marketingové strategie. Praktická část je následně tvořena analýzou předchozího ročníku, přičemž výsledky slouží jako podklady pro samotnou inovaci marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.