Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Jechová, Dominika
Cílem této bakalářské práce je na základě primárního výzkumu navrhnout změny a i novace, které zefektivní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části literární rešerše a analytické části. Literární rešerše se věnuje pojmům marketingová komunikace, nezisková organizace a sociální marketing. V analytické části je pak popsána činnost neziskové organizace Liga vozíčkářů, z.ú. a její analýza současných nástrojů marketingové komunikace. Následuje kvantitativní a kvalitativní výzkum na základě, jehož je organizaci navrženo doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.