Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Fojtíková, Klára ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti LOBEY Laboratories. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části práce jsou definovány základná pojmy, které se pojí s marketingem. Následná analytická část práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a zhodnocení jeho vnitřního i vnějšího prostředí pomocí vybraných metod. Poslední návrhová část práce je zaměřena na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti
Návrh marketingové strategie
Hlavica, Tomáš ; Kasanová, Irena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V této diplomové práci je na základě teoretického rozboru provedena analýza vybrané firmy. Jedná se o střední firmu nabízející služby v oboru VZT, chlazení, klimatizací a systémů SHZ. Společnost doposud analýzy a strategické plánování neprováděla. Na základě analýzy firmy je pak v práci uvedena specifikace vizí a cílů společnosti, od nichž se odvíjí návrh marketingové strategie. Tato práce by tedy měla být podkladem právě pro zavedení strategického plánování společnosti.
Návrh marketingové strategie firmy
Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.
Návrh marketingové strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Pátková, Veronika ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje strategický marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategií rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Návrh marketingové strategie
Hlavica, Tomáš ; Kasanová, Irena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V této diplomové práci je na základě teoretického rozboru provedena analýza vybrané firmy. Jedná se o střední firmu nabízející služby v oboru VZT, chlazení, klimatizací a systémů SHZ. Společnost doposud analýzy a strategické plánování neprováděla. Na základě analýzy firmy je pak v práci uvedena specifikace vizí a cílů společnosti, od nichž se odvíjí návrh marketingové strategie. Tato práce by tedy měla být podkladem právě pro zavedení strategického plánování společnosti.
Návrh marketingové strategie firmy
Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.
Marketingová strategie alternativních včelích produktů na českém trhu
Holubová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Marhan, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá zhodnocením jednotlivých možností rozšíření sortimentu včelaře. Vysvětluje podstatu a užitečnost včelích produktů pro lidskou populaci a z různých hledisek hodnotí jejich význam z pohledu zlepšení ekonomické situace včelaře. Vedle produktů, se kterými se lze na trhu běžně setkat, se zabývá i netradičními produkty včel. Ke zpracování využívá výsledků dotazníkového výzkumu, provedeného jak pro stranu poptávky -- zákazníků, tak pro stranu nabídky -- včelařů. Další část práce obsahuje návrh marketingové strategie pro vybraný produkt, který vychází z popisu potenciálních zákazníků a jejich motivů ke koupi. Tento návrh zahrnuje možné cesty distribuce, výrobková média, přístup ke stanovení ceny a marketingovou komunikaci.
Návrh marketingové strategie vybrané obchodní firmy
Hluchá, Karolína ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem návrhu marketingové strategie. V první kapitole jsou uvedena všechna teoretická východiska k marketingovému strategickému řízení se zaměřením na formulaci marketingové strategie. V druhé kapitole jsou pak zmíněná teoretická východiska aplikována na konkrétní obchodní společnost, jejíž návrh marketingové strategie stojí na konci celé práce. Jedná se o společnost zabývající se především realitními službami, a proto je také v první kapitole uveden krátký vhled do realitního marketingu.
Návrh marketingové strategie malé firmy - Penguin cz
Vu, Thanh Nhan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se týká návrhu marketingové strategie podniku Penguin CZ. V první části je uvedena teorie k danému tématu. Zabývá se marketingem malých a středních podniků, marketingovou strategií a marketingovým mixem. Čerpala jsem převážně z knížek Marketing od paní Boučkové, Marketingové řízení a plánování pro malé a střední podniky od paní Blažkové, Marketing služeb: efektivně a moderně od paní Vaštíkové a Marketingové řízení malých a středních podniků od pánů Havlíček a Kašík. Druhá část popisuje současnou marketingovou strategii společnosti Penguin CZ. Zabývá se též analýzami SWOT, konkurence, marketingového mixu, prostředí, atp. Dále je zde vyhodnocen dotazník, který zjišťoval povědomí o společnosti. Závěr druhé části patří vlastnímu návrhu marketingové strategie na základě analýz a vyhodnoceného dotazníku. Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii tak, aby napomohla ke zvyšování prodeje, rozšiřování na trhu a vrytí do podvědomí spotřebitelů.
Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.
Kryszczuk, Darius ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Ďoubalová, Eva (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.", je na základě situační analýzy podniku a strategických marketingových nástrojů segmentace, určení cílových trhů a positioningu sestavit marketingovou strategii. V metodologické části se zabývám jednotlivými prvky strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení stávající situace podniku, analyzování marketingového mixu a návrhu doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.