Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie alternativních včelích produktů na českém trhu
Holubová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Marhan, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá zhodnocením jednotlivých možností rozšíření sortimentu včelaře. Vysvětluje podstatu a užitečnost včelích produktů pro lidskou populaci a z různých hledisek hodnotí jejich význam z pohledu zlepšení ekonomické situace včelaře. Vedle produktů, se kterými se lze na trhu běžně setkat, se zabývá i netradičními produkty včel. Ke zpracování využívá výsledků dotazníkového výzkumu, provedeného jak pro stranu poptávky -- zákazníků, tak pro stranu nabídky -- včelařů. Další část práce obsahuje návrh marketingové strategie pro vybraný produkt, který vychází z popisu potenciálních zákazníků a jejich motivů ke koupi. Tento návrh zahrnuje možné cesty distribuce, výrobková média, přístup ke stanovení ceny a marketingovou komunikaci.
Analýza trhu medu v České republice
Holubová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Marhan, Jiří (oponent)
Bakalářská práce popisuje historii, zákonitosti a význam chovu včel. Analyzuje současnou situaci na trhu medu v České republice a vystihuje problémy, se kterými se včelařství potýká. Zjišťuje příčiny nízké spotřeby medu v ČR a navrhuje opatření, která by mohla vést k jejímu postupnému navýšení, a to až na úroveň dosažení optimálního opylení hmyzosnubných rostlin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.