Název: Návrh marketingové strategie firmy
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal of the Firm
Autoři: Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Konkurenceschopnost; marketing; marketing ve stavebnictví; návrh marketingové strategie; průzkum trhu; SWOT analýza; Competitive strength; market research; marketing; marketing in building industrie; marketing strategy propsal; SWOT analyse

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4112

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245734


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet