Název:
Návrh marketingové strategie firmy
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal of the Firm
Autoři:
Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.
The bachelor's thesis presents the analysis of problems arising in connection with the expansion proposition of a company operating in the field of constructional mechanization. A proposition and measures are contained in the paper. These precautions shall enable the company to strenghten its competitiveness in the region of southern moravian the respective area of business.
Klíčová slova:
Konkurenceschopnost; marketing; marketing ve stavebnictví; návrh marketingové strategie; průzkum trhu; SWOT analýza; Competitive strength; market research; marketing; marketing in building industrie; marketing strategy propsal; SWOT analyse
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4112