Název:
Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.
Překlad názvu:
Suggestion of marketing strategy of Jazyky v zahraničí, s.r.o.
Autoři:
Kryszczuk, Darius ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Ďoubalová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce "Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.", je na základě situační analýzy podniku a strategických marketingových nástrojů segmentace, určení cílových trhů a positioningu sestavit marketingovou strategii. V metodologické části se zabývám jednotlivými prvky strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení stávající situace podniku, analyzování marketingového mixu a návrhu doporučení.The subject of this bachelor thesis Suggestion of marketing strategy of Jazyky v zahraničí, s.r.o., based on situtation enterprise analysis and strategic marketing tools of segmentation, is to determinate targeting and positioning and to form marketing strategy. In the metodological part is contained a survey of elements of the marketing process. The practical part of the thesis is concentrated on analysis of current situation of the enterprise and on the analysis of marketing mix, and includes appropriate recommendations.
Klíčová slova:
8P; marketingový mix; návrh marketingové strategie; 8P; marketing mix; suggestion of marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28175