Název: Návrh marketingové strategie
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal
Autoři: Hlavica, Tomáš ; Kasanová, Irena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kontrolní etapa.; Marketingová strategie; návrh marketingové strategie; situační analýza společnosti; specifikace cílů firmy; specifikace vizí firmy; SWOT analýza společnosti; concept of marketing strategy; Marketing strategy; situational analysis of the company; specifications of targets of the company; specifications of vision of the company; supervisory period.; SWOT analysis of the company

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60732

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-562216


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet