Název: Marketingová strategie alternativních včelích produktů na českém trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of alternative apian products on the Czech market
Autoři: Holubová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Marhan, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivnost získávání včelích produktů; návrh marketingové strategie; včelí produkty; apian products; efficiency of acquiring apian products; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36061

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162760


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet