Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 397 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Verner, Pavel ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. První část se věnuje cílům, metodikám a postupu použitého k jejich dosažení. Druhá část práce představuje teoretická východiska práce a odborné pojmy potřebné ke třetí části práce, analýze současného stavu, která se věnuje analýze stávající situace, vnitřních i vnějších faktorů a průzkumu zákaznických potřeb a preferencí. Výstupy z analýzy současného stavu jsou použity v navazujících vlastních návrzích řešení, kde je výstupem návrh budoucí marketingové strategie podniku s důrazem na online marketing a využití umělé inteligence.
Návrh marketingové strategie spolecnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Teepee ve Stylu, která poskytuje zážitkové ubytování v teepee. Teoretická část práce objasňuje klíčové marketingové koncepty, včetně marketingového mixu, online marketingu a využití sociálních sítí. Analytická část hodnotí současný stav společnosti, analyzuje trh, zákaznické chování, konkurenci a identifikuje možnosti pro zlepšení. Na základě zjištění jsou formulovány konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
Koncept strategického rozvoje společnosti
Havelka, Jakub ; Šichová, Kateřina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou konceptu strategického rozvoje společnosti provozující obsahové internetové projekty. První kapitola vysvětluje základní pojmy jako marketing, strategie a zásadní pojmy z oblasti internetového marketingu. Druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzou trhu a záměru hledání uživatelů. Na základě výsledků druhé kapitoly je v třetí kapitole práce formulována koncepce strategického rozvoje společnosti pro příštích pět let.
Návrh zahraniční expanze digitálního produktu
Procházka, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na expanzi digitálního produktu pro finanční služby. Věnuje se výběru vhodných trhů k expanzi na základě zpracování dat z online marketingových kampaní. Dává si za cíl vytipování a výběr vhodných trhů na základě výzkumu online marketingových dat. Úvodní část práce se věnuje vymezení problematiky, stanovení cílů a výběru vhodných metod. V navazující teoretické části jsou vymezeny pojmy okolo zahraničního obchodu a digitálního marketingu. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu trhu a výzkum a vyhodnocení dat z marketingových kampaní. Závěrečná návrhová část reflektuje poznatky zjištěné v analýzách a uvádí kroky k efektivní expanzi.
Návrh on-line marketingové strategie spolecnosti
Reuterová, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie v online prostředí pro značku YourBody společnosti IDC-FOOD, s. r. o., působící v potravinářském průmyslu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické základy související s problematikou práce a klíčové pojmy a metody využité v práci. Druhá část se zaměřuje na analýzu značky a její společnosti. Třetí část, odvozená z analytické části, prezentuje online marketingovou strategii a doporučení pro její úspěšnou implementaci. Tato část zahrnuje i ekonomické vyhodnocení a plán pro provedení návrhů.
International Marketing Strategy of the Selected Company
Knechtová, Natalie ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The focus of this diploma thesis is a conducting marketing plan for a selected company entering a foreign market. The author will provide the essential theoretical foundation of the thesis, examine the current market condition, providing a thorough explanation of the existing challenges, and ultimately suggest new marketing activities for a company expanding internationally.
Marketingová komunikace konkrétní společnosti
Komínková, Denisa ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci konkrétní společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je definován teoretický podklad, který je oporou pro druhou část diplomové práce. Druhá část se zabývá popisem společnosti, celkovou analýzou marketingové komunikace společnosti, marketingovým výzkumem a analýzou hlavních konkurentů v oblasti psacích potřeb. Třetí část se zabývá návrhy, které vycházejí z provedených analýz. Návrhy by měly společnosti pomoci ke zlepšení stávající marketingové komunikaci do budoucna.
Marketingová strategie vybraného podniku
Zapletalová, Lucie ; Vařeka, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v dřevozpracujícím průmyslu. Práce je rozdělena celkem na tři části. Teoretická část práce je zaměřena na definování relevantních pojmů a metod, které jsou dále v práci použity. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové strategie v podniku. Součástí analytické části je provedený marketingový výzkum. Praktická část práce vychází z poznatků analýzy současného stavu a je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku.
Využití online marketingu
LEFAN, Radek
Cílem této práce je na základě analýzy vyhodnotit současné využití online marketingu ve vybraném subjektu a vypracovat konkrétní doporučení na inovaci. Osloveným subjektem pro spolupráci je LH PARKHOTEL****Hluboká nad Vltavou. V první části práce byla vypracována literární rešerše, která poskytuje základní pojmy pro řešenou problematiku. Druhá část práce obsahuje použité metody, které byly provedeny k získání potřebných dat. Jedná se o obsahovou analýzu, dotazníkové šetření a individuální rozhovor s manažerem podniku. Obsahová analýza byla provedena na základě veřejně dostupných informací a poskytnutých interních informací. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 106 respondentů, toto šetření slouží k získání povědomí o tom, jaké mají respondenti postoje a názory na různé marketingové nástroje v rámci vybírání ubytování. Následně proběhl individuální rozhovor, který sloužil k získání pohledu manažera podniku na online marketing a zjištění, jak probíhá řízení online marketingu ve vybraném subjektu. Z analýzy získaných dat bylo zjištěno, že nejefektivnější nástroje online marketingu vybraného subjektu jsou webové stránky a srovnávací portál Booking.com. Tyto výsledky potvrdil jak manažer podniku, tak i výsledky dotazníkového šetření, kde respondenti zvolili webové stránky jako nejpoužívanější zdroj informací a portál Booking.com jako nejpoužívanější při vybírání ubytování. Dále bylo zjištěno neoptimální spravování a celkový stav sociálních médií, které v dnešní době hrají velkou roli, což potvrzují respondenti v dotazníkovém šetření. Tudíž vybraný subjekt plně nevyužívá potenciál, který poskytují. Proto byly navrženy kroky, jak zlepšit správu sociálních sítí pro dosažení většího počtu zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 397 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.