Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Profesní rozvoj personalistů ve vybrané organizaci
Sharifi, Simona ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Kolek, Jindřich (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na profesní rozvoj personalistů ve vybrané organizaci. Hlavním cílem je zjistit a popsat přístup personalistů ve vybrané organizaci k vlastnímu profesnímu rozvoji. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny oblasti a pojmy související se zkoumanou problematikou. První kapitola se zabývá oblastí personalistiky. Konkrétně se věnuje personalistům, jejich rolím, personálním činnostem, kompetencím a možnostem dalšího profesního vzdělávání. Druhá kapitola se zaměřuje na oblast vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Zabývá se podnikovým vzděláváním, systematickým vzděláváním, metodami vzdělávání a rozvoje a motivací a bariérami v dalším vzdělávání dospělých. Praktická část diplomové práce se věnuje popisu metodologie výzkumného šetření. Pro účely diplomové práce byla zvolena kvalitativní metoda a jako výzkumný design případová studie. Výzkumné šetření bylo realizováno za pomoci polostrukturovaných rozhovorů se šesti personalisty. Pozornost byla věnována pěti hlavním tématům: profesi personalisty, vzdělávání a rozvoji v rámci organizace, vzdělávání a rozvoji v rámci osobního volna, motivaci a bariérám profesního rozvoje. Výzkumné šetření ukázalo, že personalisté jsou velmi aktivní v oblasti svého vzdělávání a rozvoje, a to...
Vzdělávání a rozvoj vybrané skupiny zaměstnanců konkrétní organizace
Vostrá, Karolína ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Kolek, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem vybrané skupiny zaměstnanců konkrétní organizace. Cílem diplomové práce je v konkrétní organizaci popsat, analyzovat a zhodnotit současný stav vzdělávání a rozvoje vybrané skupiny zaměstnanců a navrhnout případná doporučení pro zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části práce jsou vymezeny relevantní pojmy z oblasti andragogiky, managementu vzdělávání a řízení lidských zdrojů ve vztahu ke zkoumané problematice. Empirická část sestává z metodologie a výzkumu v oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Výzkum je rozdělen do dílčích fází, které popisují, analyzují a vyhodnocují současný stav vzdělávání a rozvoje vybrané skupiny zaměstnanců. Obsahem empirické části je též popis konkrétní organizace a definice vybrané skupiny pracovníků, kterou tvoří všichni zaměstnanci na pracovní pozici IT Konzultanta IS. Výzkumné šetření je realizováno kombinací kvalitativní a kvantitativní strategie. Využita je metoda dotazování za použití techniky polostrukturovaného rozhovoru a dotazníku a metoda studia interních dokumentů organizace. Získaná data jsou analyzována technikou otevřeného kódování a metodou vytváření trsů seskupena do kategorií. Závěr práce zahrnuje souhrnné výsledky výzkumného šetření, které zodpovídají stanovené...
Změny klimatu tříd druhého stupně základní školy způsobené distanční výukou
Šrámek, Josef ; Liška, Roman (vedoucí práce) ; Kolek, Jindřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou změny klimatu třídních kolektivů způsobené distanční výukou. Výzkumné šetření se zabývá souvislostmi mezi fungováním třídních kolektivů v dnešní době a sociálními vazbami mezi žáky, které byly narušeny distanční výukou. Zabývá se klimatickými typy školního prostředí, jejich pozitivy i negativy. Objasňuje role jednotlivých pracovních pozic školy a vysvětluje kompetence a možnosti vlivu těchto postů na ovlivňování třídního klimatu. V poslední části teoretické části pak nastiňuje možnosti diagnostických šetření ve školním prostředí a výběr pro výzkumné šetření této práce. Výzkum se uskutečnil pomocí kvantitativního dotazníkového šetření formou elektronického dotazníku uzavřenými otázkami. Respondenty byli žáci 8. ročníku základní školy. Výsledky šetření byly interpretovány pomocí výsečových grafů a okomentovány. Odpovědi, které vybočovaly z průměru ostatním respondentů, byly porovnány s dalšími odpověďmi konkrétních respondentů, zaneseny do grafu a následně okomentovány. Jako poslední kritérium bylo stanovení směrodatné odchylky pro zjištění míry rozptylu odpovědí jednotlivých respondentů. Na stanovené výzkumné otázky bylo na základě výsledků šetření odpovězeno, stejně tak byla vyřešena hypotéza. Následně byla doporučena opatření, možnosti a návrhy řešení pro...

Viz též: podobná jména autorů
5 KOLEK, Jan
5 Kolek, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.