Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 969 záznamů.  začátekpředchozí956 - 965další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přístup k výběru osobního počítače
Pokorný, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Cílem této práce je analyzovat přístup běžných uživatelů v rámci VŠE v Praze k výběru osobního počítače a zjistit na jaké základní vlastnosti daného počítače a jednotlivých komponent se uživatelé při výběru nejvíce zaměřují. Dále potom zjistit, jaký vliv a jak tento přístup ovlivňuje informatické vzdělání některých z nich. Za tímto účelem, jsem postupně seznámil s osobními počítači a jejich nejvýznamnějšími komponentami. Z vybraných vlastností jednotlivých komponent a dalších vhodných otázek jsem vytvořil dotazník, který se na jednotlivé části cíle snaží získat odpovědi. Získaná data jsou dále prezentována a zobrazována pomocí tabulek četností pro jednotlivé otázky a jejich odpovědi. Hodnoty v tabulkách jsou uvedeny v absolutním a relativním vyjádření. Protože ne každý respondent odpovídal na všechny otázky, je relativní vyjádření vztažené k počtu respondentů odpovídajících na danou otázku. Některé výsledky jsou rovněž prezentovány formou výsečových grafů pro všechny respondenty, případně samostatně pro osoby s informatickým vzděláním a ostatní respondenty. Nejdůležitější zjištění jsou uvedeny v části s prezentací výsledků dotazníkového šetření a v závěru práce.
Analýza přínosů a nákladů zavedení datových schránek z hlediska českých podniků
Cmunt, Václav ; Pitka, Lukáš (vedoucí práce) ; Bušková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku datových schránek, konkrétně na jejich využití společnostmi, které působí na českém trhu. V teoretické části jsou datové schránky charakterizovány jako celek. Dále jsou stanoveny náklady, které podnikům v souvislosti se zavedením informačního systému datových schránek vznikly, a také přínosy, které využitím této formy komunikace realizují. Pro praktickou část je stěžejní dotazník směřovaný firmám s otázkami ohledně zavedení datových schránek a s tím spojených nákladů, případně přínosů -- jedná se o ověření hypotéz stanovených v teoretické části práce, tj. zda skutečně společnosti realizují nějaké přínosy, jaké náklady pro ně ISDS znamená. Poslední část se věnuje možnému budoucímu vývoji.
Vnímání značky Danone
Šmejkalová, Radka ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Tůmová, Miluše (oponent)
Cílem mé práce bylo zjistit, jak konzumenti mléčných výrobků vnímají značku Danone. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a části praktické. Teorie vysvětluje základní pojmy a v praktické části jsou vyhodnoceny výsledky mého šetření.
Vliv managementu kvality na podnikovou sféru České republiky
Procházková, Jitka ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Diplomová práce má za cíl zmapovat dosavadní zkušenosti českých firem se zavedeným systémem managementu kvality v podobě mezinárodní normy ISO 9001 a potvrdit či vyvrátit tak hypotézu, zda se zavedení systému managementu kvality příznivě promítá do hospodaření společností a zlepšuje jejich efektivnost. Teoreticko-metodologická část práce se zaměří na obecný výklad systému managementu kvality spolu s odůvodněním, proč podniky moderní systémy řízení zavádějí a v čem by jim tyto systémy měly pomoci. Praktická část této práce je zaměřena na realizaci dotazníkového průzkumu mezi vybranými firmami certifikovanými podle ISO 9001, který má odhalit přínosy a náklady certifikace a změnu výkonnostních ukazatelů firem.
Analýza chování zákazníků vybrané prodejny ve městě Orlová
Hovorková, Lucie ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá konkurenčním prostředím a analyzuje nákupní chování zákazníků prodejny Coop Tip v Orlové.V první části je popsána maloobchodní síť města a detailně také prodejna Coop Tip. Dále je pozornost věnována srovnání s jejím největším konkurentem prostřednictvím cen spotřebního koše.V hlavní části se nachází samotná analýza chování zákazníků prodejny vycházející z dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření.Na závěr jsou na základě zjištěných poznatků prodejně navržena určitá marketingová doporučení.
Význam moravské gastronomie v cestovním ruchu
Doleželová, Dana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Práce zaměřená na význam moravské gastronomie pro cestovní ruch se zabývá její historií, ekonomickým přínosem, některými typickými pokrmy, propagací, odlišnostmi od gastronomie české a obsahuje i pohled zahraničních turistů. V první části práce je rozebrána historie moravské gastronomie a vývoj pohostinství, ekonomické ukazatele. Popisuje i typické pokrmy a produkty moravské gastronomie. Druhá část práce se zabývá analýzou podpůrných projektů moravské gastronomie: Czech Specials, Ochutnejte Moravu a Stezky dědictví. Svůj pohled na moravskou gastronomii měli možnost vyjádřit i zahraniční turisté v dotazníkovém šetření.
French Paul on the market of the Czech Republic: enter, operation and other expansion possibilities of this chain of cafés and bakeries
Girmanová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pelantová, Dita (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá postavením francúzskeho reťazca kaviarní a pekární Paul na trhu Českej republiky. Za cieľ si kladie analýzu súčasnej pozície na miestnom trhu a skúma ďalšie možnosti jeho expanzie do iných lokalít hlavného mesta a prípadne aj do ďalších miest v republike. Súčasťou hlavného cieľa je takisto aj výskum spokojnosti zákazníkov, ktorý sa uskutočnil na základe dotazníkového šetrenia. Hlavným zdrojom šetrenia je skúsenosť a výsledky výskumu s využitím spomínaného dotazníka. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Výsledkom šetrenia v praktickej časti je miera spokojnosti zákazníkov a návrhy, ktoré by ju mohli zvýšiť.
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Dančevská, Ráchel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vychází z marketingu, který zahrnuje zákaznickou loajalitu a typologii spotřebitele. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu a správným vytvořením dotazníku pro tento výzkum. V praktické části je představena retailingová společnost Billa a jsou prezentovány výsledky terénního výzkumu, zaměřeného na zjišťování zákaznické loajality zákazníků této společnosti.
Analýza spokojenosti zaměstnanců podniku z oblasti telekomunikací
Kůstková, Jana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Jejím cílem bylo zjistit a zhodnotit míru spokojenosti zaměstnanců obchodního oddělení společnosti z oblasti telekomunikací, odhalit faktory, jež spokojenost ovlivňují a následně navrhnout opatření, která by pomohla stávající stav zlepšit. Práce je rozdělena do tří částí. Nejprve jsou uvedeny cíle práce, předpoklady pro výzkum, stanoveny pracovní hypotézy a metody řešení. Následují teoretická východiska zkoumání pracovní spokojenosti zabývající se pracovní spokojeností, motivací a jejich vztahy a faktory, které je ovlivňují. Empirická část je věnována stručné charakteristice společnosti a respondentů. Analýza obsahuje popis a zhodnocení informací získaných pomocí elektronického dotazníku zakončená návrhy opatření pro zlepšení stávajícího stavu.
Analýza nákupního chování a nákupních podmínek ve městě Kutná Hora
Šťastná, Věra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Bakalářské práce analyzuje nákupní chování a nákupní podmínky ve městě Kutná Hora. Práce se zabývá situací v maloobchodu v oblasti potravin. V údovu je představeno téma práce, stanoven cíl a hypotézy práce. V první kapitole je charakterizováno město Kutná Hora a jeho okolí. Následuje popis obchodní vybavenosti města, větší maloobchodní jednotky jsou blíže představeny. Ve třetí kapitole jsou prezentovány výsledky uskutečněného dotazníkového šetření. V závěru jsou výstupy šetření shrnuty a analyzovány, zároveň jsou zhodnoceny stanovené hypotézy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 969 záznamů.   začátekpředchozí956 - 965další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.