Název:
Vnímání značky Danone
Překlad názvu:
Danone brand perception
Autoři:
Šmejkalová, Radka ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Tůmová, Miluše (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé práce bylo zjistit, jak konzumenti mléčných výrobků vnímají značku Danone. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a části praktické. Teorie vysvětluje základní pojmy a v praktické části jsou vyhodnoceny výsledky mého šetření.The target of my work is to find out consumer opinion of Danone dairy products. My work is divided into two parts - theoretical and practical one. The first part is focused on explaining fundamental terms. The second part evaluates results of the consumer investigation.
Klíčová slova:
Danone; dotazník; marketingový výzkum; značka; brand; Danone; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22815