Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 445 záznamů.  začátekpředchozí436 - 445  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie rodinného divadla
Štěpánová, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Frank, Nathalie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT se snažím navrhnout divadlu zlepšení marketingového mixu.
Opera a cestovní ruch v České republice
Kmínková, Tereza ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o operním žánru a jeho významu pro cestovní ruch v České republice. Tento význam dokládá na příkladu Státní opery Praha. V teoretické části práce se věnuje cestovnímu ruchu u nás, blíže pak na cestovní ruch Prahy a na kulturní cestovní ruch. Tato část dále charakterizuje operu jako žánr a rozebírá její historii. Praktická část se zaměřuje na analýzu situace opery u nás a analýzu vybraného operního divadla, jeho historii, současnost i budoucnost a marketingový mix, a vše shrnuje SWOT analýzou.
Transformace pražské divadelní sítě
Lišková, Kristýna ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je transformace pražské divadelní sítě. Popisuje historii a vývoj pražské divadelní sítě a analyzuje současný stav pražských divadel, která byla zřizována Magistrátem hl. m. Prahy a prošla první vlnou transformace na jinou právní formu v roce 2002. Dále se zabývá financováním divadel a grantovým systémem hl. m. Prahy a srovnává tento systém se zkušenostmi z Německa a jeho hlavního města. Poslední část navrhuje možná řešení transformace na různé právní formy.
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Melamed, Artem ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce popisuje přístupy k marketingu umění v ČR, Rusku a USA, charakterizuje marketingové techniky a porovnává úspěšnost marketingu umění v těchto zemích.
Výběr uměleckých pracovníků v divadelní a muzikálové sféře
Sovová, Andrea ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá výběrem herců pro divadlo a muzikál. Teoretická část popisuje vývoj společenské funkce divadla, vztah jeviště a hlediště a vývoj herecké profese vč. jejího postavení ve společnosti. Aplikační část se věnuje statistikám oboru, legislativě a vzdělávání a výběru herců. Kromě samotného popisu používaných pravidel a postupů při získávání a výběru pracovníků jsou v práci zmíněny také hlavní aspekty personální práce (pracovní smlouvy, motivace, adaptace, vedení, kontrola a hodnocení zaměstnanců, kolektivní pracovní vztahy atd.). Zdroje diplomové práce sestávají zejména z rozhovorů s uměleckým šéfem, s psycholožkou, z průzkumu Herecké asociace a z rozhovorů (a článků) v médiích. Práce je primárně zaměřena na Českou republiku, je však doplněna i o zahraniční specifika (zejména o poznatky ze studie Eurofia, evropské sekce Mezinárodní herecké federace).
Srovnání možností financování kultury v České republice a ve Francii se zaměřením na divadla
Pavlíková, Lenka ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu možností financování kultury, především divadel, v České republice a ve Francii. V jednotlivých kapitolách jsou nastíněny problémy spojené s financováním kultury a především uvedeny zdroje, ze kterých divadelní subjekty mohou čerpat své finanční prostředky
Analýza poskytování dotací do divadel
Švecová, Eva ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Slintáková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se věnuje analýze financování divadel. Jednou z alternativ financování divadel jsou dotace z veřejných rozpočtů krajů. Průběh dotačního řízení je ovlivněn kulturní politikou každého kraje zvlášť. Hlavním cílem práce je popsat dotační řízení všech krajů kromě hl. m. Prahy, jako jednu z alternativ financování divadel v rámci financování kultury. A analyzovat vztahy mezi dotacemi a vybranými proměnnými. V práci je využita metoda korelační analýzy. Nejsilnější závislost je prokázána mezi výší částky směřující do divadel a velikostí kraje.
Motivace herců v divadelním spolku
Hasiankou, Artsiom ; Francová, Tereza (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tématem mé práci je motivace herců v divadelním spolku. Výběr tohoto téma není nahodilý, delší dobu hraji v divadle a zajímá mě otázka, proč lidé obětují svůj čas a sily na neziskové činnosti. Kde se skrývá ta hnací síla, která vede lidí celým jejich životem? Kde se nachází základní pramen jejich zájmů a přání? Jaké síly se nás nutí chovat neracionálně z hlediska formální logiky? Co potřebují od herectví a projevu na jevišti?

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 445 záznamů.   začátekpředchozí436 - 445  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.