Název: Marketingová strategie rodinného divadla
Překlad názvu: Marketing strategy of the family theater
Autoři: Štěpánová, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Frank, Nathalie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: divadlo; dotazníkové šetření; komunikační mix; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; communication mix; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis; the questionnaire; theater

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22947

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18917


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet