Název:
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Překlad názvu:
Arts marketing in selected market sector in Czech Republic, Russia and USA,
Autoři:
Melamed, Artem ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce popisuje přístupy k marketingu umění v ČR, Rusku a USA, charakterizuje marketingové techniky a porovnává úspěšnost marketingu umění v těchto zemích.This score contains charakteristics of art marketing technics in Czech Republic, Russia and USA. Also, it contains a comparing of these methods and technics.
Klíčová slova:
Divadlo; Kino; Marketing; Cinema; Marketing; Theatre
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20585